مدیرکل ورزش وجوانان لرستان:

پیست اسکی الیگودرز یک پیست کاملا استاندارد است / نقش موثر ورزش اسکی در توسعه توریسم ورزشی در لرستان

۱۳۹۹/۰۵/۲۲ - ۱۴:۱۵:۲۵
کد خبر: ۱۰۴۳۰۹۷
پیست اسکی الیگودرز یک پیست کاملا استاندارد است /  نقش موثر ورزش اسکی در توسعه توریسم ورزشی در لرستان
سید علی کریمی گفت: پیست اسکی الیگودرز یک ظرفیت مهم در حوزه های ورزش قهرمانی ، همگانی رشته اسکی و توریسم ورزشی برای توسعه استان است.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛ کریمی پیش از ظهر روز چهارشنبه در مجمع انتخاباتی هیئت اسکی استان ،اظهار کرد: خوشحالم که یکبار دیگر پس از پشت سرگذاشتن شرایط سخت بیماری کرونا در خدمت جامعه ورزش  خصوصا اسکی قرار دارم .

 اوبا بیان اینکه رشته ورزشی  اسکی در لرستان  یک ورزش نوپا است ، افزود: اسکی ورزشی است که به  یک شرایط اقلیمی خاص  از لحاظ  آب وهوایی ، بارش برف و حتی موقعیت جغرافیایی  وابسته است .

 کریمی با بیان اینکه  ممکن است برای راه اندازی پیست اسکی  یک محیطی دارای  برف باشد ولی  به دلیل  صاف بودن سطوح برف خیز  شرایط احداث  پیست اسکی را نداشته باشد، تصریح کرد:  خوشبختانه  در لرستان ظرفیت های بسیار خوبی در بحث فضاهای ورزشی مختلف  ،توسعه گردشگری ورزشی  به خاطر وجود  فضاهایی که از لحاظ طبیعت و خدادادی شامل حال ماشده است وجوددارد  وچون در الیگودرزنیز  این شرایط وظرفیت برای احداث پیست اسکی وجودداشت  در زمان مدیرکل قبلی جناب عزیزپور احداث پیست اسکی استارت زده شد و در ادامه  کار این مسیررا نیز ما ادامه دادیم  وامروز نیز شاهد احداث پیست اسکی در الیگودرزوتوسعه این ورزش در استان  هستیم.

کریمی پیست اسکی الیگودرز را یک ظرفیت مهم ورزشی برای استان عنوان کرد ویادآورشد:  لرستان در حالی به خاطر شرایط آب وهوایی  دارای این زیرساخت مهم  است که خیلی از استانها مانند استان های جنوبی  کشور فاقد این  ظرفیت هستند  وبرایشان شرایط لازم  برای توسعه این ورزش مهیا نیست .

 او با بیان اینکه درحال حاضر  زیرساخت  پیست اسکی در لرستان  آماده است ، گفت:  انتظار است که جناب شاه نصیری رییس هیئت اسکی استان  این رشته  ورزشی  که دارای ظرفیت های خوبی در همه ابعاد ورزش قهرمانی، همگانی و همچنین بعدمهم  اقتصادی و گرشگری  است را به خوبی فعال کند.

کریمی  بعد توریسم ورزشی در ورزش اسکی را مهم ارزیابی کرد و افزود: این بعد با فعال شدن هیئت اسکی در همه حوزه ها می تواند خودش رادر استان لرستان  نشان دهد وبر اقتصاد استان و شهرستان الیگودرز تاثیرگذار باشد.

مدیرکل ورزش وجوانان لرستان  خاطر نشان کرد: پیست اسکی روستای فرسش الیگودرز یکی پیست های  استاندارد کشور است و استاندارد های لازم را برای برگزاری مسابقات در سطح بین المللی نیز دارد .

سید علی کریمی ضمن  بیان این نکته  که با  احداث زیرساخت پیست اسکی و راه اندازی هیئت اسکی استان یک هیئت ورزشی به هیئت های استان اضافه شده است ، تاکید کرد:  امیدواریم با فعال شدن هیئت اسکی  در همه حوزه ها شاهد اتفاقات خوبی در ورزش اسکی برای لرستان ،کشور وموفقیت اسکی بازان لرستانی درسطح بین المللی باشیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز