رییس هیئت اسکی لرستان :

پیست اسکی الیگودرز آماده افتتاح است

۱۳۹۹/۰۵/۲۲ - ۱۴:۲۲:۵۳
کد خبر: ۱۰۴۳۱۰۱
پیست اسکی الیگودرز آماده افتتاح است
مهدی شاه نصیری گفت: پیست اسکی الیگودرز قرار بودسال 98 افتتاح شود ولی به خاطر کرونا به تعویق افتاد .

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛ شاه نصیری پیش از ظهر روز چهارشنبه در مجمع انتخاباتی هیئت اسکی لرستان ، اظهار کرد:  با تلاش های صورت گرفته   امروز لرستان خودش را صاحب یک پیست اسکی می داند .

او افزود: سال 86 من مدیر مدرسه درروستای فرسش  الیگودرز بودم و یکی از آرزوهای من با توجه به دغدغه وجود برف سنگین در  در این روستای برف خیز راه اندازی  پیست اسکی شده بود لذا پس از حضور در حوزه مدیریت ورزش الیگودرز در جلسه ایی که با وزیر محترم ورزش  داشتیم پیشنهاد  احداث پیست اسکی در الیگودرز را ارائه دادیم.

شاه نصیری با بیان اینکه برای افتتاح پیست اسکی کاملا آماده ایم ،تصریح کرد:  البته قرار بود پیست اسکی فرسش سال 98 افتتاح شود ولی به خاطر کرونا به تعویق افتاد .

 رییس هیئت اسکی لرستان  ادامه داد: بافصل  شروع فعالیت پیست اسکی تمندر الیگودرز کلاس های آموزشی را قطعا برگزار می کنیم و در این خصوص رایزنی های لازم ونامه نگاری ها انجام گرفته است.

 شاه نصیری با بیان اینکه قبلا چند نفراز علاقه مندان الیگودرزی اسکی  را در  استان اصفهان به کلاس  های آموزشی فرستاده ایم ، خاطر نشان کرد: تربیت مربیان خوب در این رشته از برنامه های اصلی ما است  تا بتواین با وجود این مربیان این رشته را توسعه دهیم.

او تاکید کرد:  با وجود این زیرساخت ورزش  اسکی می تواند در الیگودرز و لرستان و حتی کشور جایگاه خوبی  پیدا کند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز