معاون اجرایی شورای ائمه جمعه:

رویکرد شورای ائمه جمعه کشور، تعامل با مسوولان است

۱۳۹۹/۰۵/۲۲ - ۱۴:۵۱:۵۵
کد خبر: ۱۰۴۳۱۲۰
رویکرد شورای ائمه جمعه کشور، تعامل با مسوولان است
معاون اجرایی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور گفت: رویکرد این شورا تعامل با مسوولان برای حل مشکلات و خدمت به مردم و نظام اسلامی است.

به گزارش خبرگزاری برنا، حجت‌الاسلام مهدی رحمانی روز چهارشنبه در آیین تکریم و معارفه رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه یزد افزود: برای اجرایی شدن این هدف والا  ائمه جمعه و ستادها در کشور وظایف خود را با همکاری مسوولان برای پیگیری منویات مقام معظم رهبری و خدمت به مردم انجام می‌دهند.

وی ادامه داد: اقامه نمازهای جمعه در سراسر کشور جزو دستاوردهای مهم و اصلی انقلاب اسلامی است که با حضور گسترده اقشار مختلف با همکاری و همراهی تمامی مومنان و مسوولان برگزار می‌شود.

این مسوول اظهار کرد: تعامل دست‌اندرکاران نمازجمعه و ستادها با مسوولان در راستای خدمت‌رسانی به مردم در شرایط مختلف و وضعیت خاص کرونایی طی ماه‌های اخیر جزو برنامه‌های اساسی این نهاد فرهنگی نظام است .

رحمانی به نقش ائمه جمعه و ستادها در کمک‌رسانی به مردم و پیشگیری از کرونا در کشور اشاره کرد که تلاش‌ها و اقدام‌های خوبی صورت گرفته و همچنان بر حسب ضرورت در راستای منویات مقام معظم رهبری ادامه دارد.

وی به توطئه‌های فرهنگی و اقتصادی دشمنان علیه انقلاب اسلامی اشاره کرد که با هوشیاری مردم و همکاری و بصیرت نقش بر آب شده و باید در ادامه مسیر این روحیه انقلابی و مدیریت جهادی مثل گذشته ادامه داشته باشد .

نظر شما