نماینده ولی فقیه در استان یزد:

باید برای جلب مشارکت جوانان در نماز جمعه تلاش کنند

۱۳۹۹/۰۵/۲۲ - ۱۵:۰۱:۲۱
کد خبر: ۱۰۴۳۱۲۷
باید برای جلب مشارکت جوانان در نماز جمعه تلاش کنند
نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه یزد گفت: اقامه نمازهای هفتگی جمعه در مناطق مختلف با همکاری مردم مومن و انقلابی جزو دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی است که باید باشکوه‌تر اقامه شود.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ آیت‌الله محمدرضا ناصری یزدی نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه یزد در آئین تکریم و معارفه رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه یزد، افزود: ایجاد زمینه مناسب برای برگزاری هرچه بهتر آن و جلب مشارکت جوانان موضوع مهمی است که باید همه مسوولان و ستادهای نمازجمعه به آن عنایت داشته باشند.

وی اظهار کرد: پیگیری مسائل و مشکلات، رسیدگی و توجه به تربیت دینی و فرهنگی، تعامل با مسوولان و جلب همکاری تمامی افراد در مناطق مختلف در راستای اهداف نظام باید همواره محور اقدام و برنامه‌ریزی ائمه جمعه و ستادها باشد.

امام جمعه یزد به اهمیت صبر و مقاومت در برابر دشمنان و برون‌رفت از مشکلات اشاره کرد و یادآور شد: کلام وحی و احادیث زیادی همگان را در برابر مشکلات به داشتن صبر ومقاومت دعوت می‌کند که نتیجه آن پیروزی است .

ناصری یزدی همچنین به کرونا و ضرورت پیشگیری آن در استان و تداوم کمک به اقشار آسیب‌پذیر اشاره کرد و از ائمه جمعه خواست در این ارتباط و همچنین رعایت نکات بهداشتی و برگزاری ماه محرم طبق مقررات پیگیری کنند.

در این آئین حجت‌الاسلام سید جمال‌الدین نجم الهدی به عنوان رییس جدید شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان معرفی و از تلاش‌های هشت ساله حجت‌الاسلام رضا شریفی قدردانی شد.

نمازجمعه در ۲۸ محل در استان یزد اقامه می‌شود.

نظر شما