استاندار یزد:

خواستار تداوم تعامل ائمه جمعه با دولت هستیم

۱۳۹۹/۰۵/۲۲ - ۱۵:۳۰:۳۳
کد خبر: ۱۰۴۳۱۲۹
خواستار تداوم تعامل ائمه جمعه با دولت هستیم
استاندار یزد با قدردانی از تعامل خوب ائمه جمعه و شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان طی سال‌های گذشته با دولت در ابعاد مختلف اشاره کرد و بر تداوم آن در مدیریت جدید تاکید و خواستار تعامل شد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ "محمد علی طالبی" استاندار یزد در آیین تکریم و معارفه رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه یزد افزود: همکاری نهاد نمازجمعه با مسوولان در زوایای مختلف برای خدمت به مردم به خصوص در ایام کرونا که اتفاق افتاده موضوع مهمی است و امیدواریم بتوان با تعامل بیشتر بر مشکلات غلبه کرد.

وی به اهمیت رعایت نکات بهداشتی و همچنین جمع محرم و سلامت در سال‌جاری پرداخت که همه تابع دستورالعمل ابلاغ ستاد ملی کرونا باشند و برگزاری برنامه‌ها  با حفظ تامین سلامت  شهروندان برنامه‌ریزی و اقدام شود.

این مسوول از همکاری ستادها و ائمه جمعه در برگزاری رزمایش‌های مختلف کمک‌رسانی در استان قدردانی کرد و ابراز امیدواری کرد بتوان با اقدام مناسب و به موقع در خدمت به مردم و آسیب‌دیدگان بود.

طالبی همچنین به اهمیت مشارکت ائمه جمعه در برنامه‌ها و ارائه نظرات در راستای تحقق اهداف دولت و نظام اسلامی در استان اشاره کرد که از آن در تمامی شهرستان‌ها استقبال می‌شود.

در این آیین حجت‌الاسلام سید جمال‌الدین نجم الهدی به عنوان رییس جدید شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان معرفی و از تلاش‌های هشت ساله حجت‌الاسلام رضا شریفی قدردانی شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز