رییس هیئت ورزش های همگانی شهرستان نظرآباد:

ایجاد شور و نشاط در خانواده ها دستاورد اصلی پویش "آماده باش" است

۱۳۹۹/۰۵/۲۳ - ۱۱:۴۳:۱۶
کد خبر: ۱۰۴۳۳۴۵
ایجاد شور و نشاط در خانواده ها دستاورد اصلی  پویش آماده باش است
رییس هیئت ورزش های همگانی شهرستان نظرآباد گفت: اقدام ارزشمند فدراسیون ورزش های همگانی کشور در راه اندازی پویش آماده باش می تواند زمینه ساز ایجاد شور ونشاط در خانواده ها شود.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز،حسین فروغی اظهار کرد: چند ماهی است کشور درگیر ویروس منحوس کرونا است و در این بین در کنار رعایت پروتکل های بهداشتی نیاز است تا با ابزار ورزش توان جسمی و ایمنی بدن برای مقابله با این بیماری افزایش یابد.

وی افزود: در این راستا فدراسیون ورزش های همگانی با درک شرایط حساس کنونی و با توجه به اثرگذاری بالا در استان ها و شهرهای مختلف به این میدان وارد شده و با به راه انداختن پویش آماده باش در تلاش است زمینه ارتقا سطح ایمنی بدن را بالا ببرد.

فروغی با تاکید براینکه شهرستان نظرآباد نیز در این پویش با تمام قوا وارد شده است گفت: با برنامه ریزی هیئت استان و حمایت های اداره ورزش وجوانان تمام ظرفیت های موجود را برای اجرای هر چه بهتر این پویش در شهرستان به کار گرفته ایم  وبرنامه های متنوعی را برای ترغیب مردم به ورزش و ایجاد نشاط وشادابی در شهروندان آغاز کرده ایم.

رییس هیئت ورزش های همگانی شهرستان نظرآباد خاطرنشان کرد: 6 کمیته پرمخاطب واصلی فعال شهرستان در این پویش پای کار هستند و برنامه های متنوعی را تدوین ودر حال اجرا دارند.

وی با اشاره به اینکه دو ایستگاه ورزش صبحگاهی شهرستان در بخش آقایان وبانوان با رعایت کامل پروتکل ها و فاصله اجتماعی ودر فضای باز در حال فعالیت هستند گفت: امیدوارم با همراهی مردم بتوانیم در قالب این پویش طیف بیشتری از آنها را در محیط خانه درگیر ورزش  وفعالیت های بدنی کنیم ودر نهایت به مدد الهی این ویروس را شکست دهیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز