محوطه تیچر اسکیت پارک دیدگاه سنندج رفع تصرف شد

۱۳۹۹/۰۵/۲۳ - ۱۱:۳۷:۴۷
کد خبر: ۱۰۴۳۳۶۵
محوطه تیچر اسکیت پارک دیدگاه سنندج رفع تصرف شد
رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سنندج اعلام کرد: با حکم مراجع قضایی از محوطه تیچر اسکیت در ورودی پارک دیدگاه سنندج به متراژ یک هزار مترمربع رفع تصرف شد.

به گزارش خبرگزاری برنا، شرمین شریفی، رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سنندج اظهار داشت: محوطه آموزش و بازی تیچر اسکیت در پارک دیدگاه سالها به دلیل اختلافات حقوقی بین شهرداری و دو نفر از شهروندان بلاتکیف بود.

مهندس شرمین شریفی بیان کرد: قرارداد مشارکتی شهرداری جهت اجاره محوطه تیچر اسکیت با دو شخص حقیقی به مدت 8 سال در سال 73 منعقد شد.

وی افزود: بخش خصوصی که محوطه تیچر اسکیت به آنان واگذار شده بود تنها به مدت دو سال اقدام به پرداخت تعهدات خود نموده و از سال 75 به بعد تا کنون هیچگونه اجاره ای بابت محوطه تیچر اسکیت پرداخت نکرده بودند.

شریفی همچنین عنوان کرد: در سه سال اخیر پیگیری های مستمری توسط  واحد حقوقی این سازمان در خصوص رفع تصرف و تعیین تکلیف این زمین ورزشی و تفریحی صورت گرفت.

وی از رفع تصرف از محوطه تیچر اسکیت در ورودی پارک دیدگاه خبر داد و افزود: با حکم مراجع قضایی و با حضور نماینده دادستان و نیروی انتظامی و نمایندگان این شهرداری محوطه تیچر اسکیت در تاریخ نهم مرداد ماه سال جاری تخلیه و تحویل شهرداری شد.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سنندج تصریح کرد: محوطه تیچر اسکیت واقع در ورودی پارک دیدگاه در آینده  از طریق فراخوان جهت بهره برداری و اجاره به بخش خصوصی واگذار می شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز