استاندار لرستان تاکید کرد:

لزوم جذب اعتبارات باقی مانده از سال ۹۸ / ضرورت تسریع در مبادله موافقت نامه ها

۱۳۹۹/۰۵/۲۳ - ۱۴:۱۸:۴۵
کد خبر: ۱۰۴۳۵۱۵
لزوم  جذب اعتبارات باقی مانده از سال ۹۸ / ضرورت  تسریع در مبادله موافقت نامه ها
سید موسی خادمی گفت: دستگاه های اجرایی که موفق به جذب اعتبارات نشوند از سرجمع بودجه آنها کاسته می شود.

به گزارش ادخبرگزاری برناازلرستان ؛خادمی ظهر روز پنجشنبه در  جلسه ویدئو کنفرانس شورای اداری استان  که با حضور سعید اوحدی معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور حول محور امضای تفاهم نامه تأمین زمین و ساخت سه هزار واحد مسکونی و ساماندهی اشتغال و کارآفرینی ایثارگران برگزار شده بود  ،اظهار کرد: پرداخت مطالبات خانواده های محترم شهدا و ایثارگران از اقدامات ارزشمندی است که توسط معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران انجام گرفته است .

اوافزود: مدیریت نعمتی است برای خدمت به مردم و مدیران در نظر داشته باشند که در این فرصت کوتاه، به بهترین شکل ممکن انجام وظیفه کنند .

خادمی ضمن تاکید  بر جذب اعتبارات باقی مانده از سال ۹۸ ، خاطر نشان کرد: مدیران دستگاه های اجرایی با توجه به مدت اندک باقیمانده نسبت به جذب اعتبارات، طبق جدول زمانبندی عمل کنند .

او گفت: دستگاه های اجرایی که موفق به جذب اعتبارات نشوند از سرجمع بودجه آنها کاسته و در جاهای دیگری که استان نیاز دارد هزینه خواهد شد .

 خادمی برضرورت  تسریع در مبادله موافقت نامه هاتاکید کرد و گفت: در بحث اوراق، به غیر از موضوعات مرتبط با سیل، سایر موارد در زمینه طرح های استان تعیین تکلیف شده‌است .

او با اشاره به طرح ابلاغی دولت در رابطه با فروش بخشی از اموال مازاد برای تأمین کسری بودجه دوایر دولتی، افزود: درآمد حاصل از اجرای این طرح، به خود دستگاه اجرایی تعلق خواهد گرفت و در صورت لزوم استانداری به موضوع ورود می کند .

خادمی ادامه داد: معاونت عمرانی استانداری و سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان مکلف به تقسیم بندی دستگاه های اجرایی برای عملیاتی کردن طرح مذکور در سریعترین زمان ممکن می باشند .

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز