فرماندار خرم‌آباد :

از فعالیت‌ سمن های حوزه ورزش حمایت می‌کنیم

۱۳۹۹/۰۵/۲۵ - ۰۱:۴۵:۲۰
کد خبر: ۱۰۴۳۸۹۱
از فعالیت‌ سمن های  حوزه ورزش حمایت می‌کنیم
جعفر طولابی گفت: از فعالیت‌های تشکل‌ها و سازمان‌های مردم‌نهاد حوزه ورزش حمایت می‌کنیم.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛ طولابی در مراسم شروع تمرین قایقرانان در محل دریاچه شاپوری خرم‌آباد،اظهار کرد: در نظر گرفتن دو دریاچه شاپوری و کیو خرم‌آباد برای تمرینات قایقرانی، در راستای حمایت هرچه بیشتر از استعدادهای ورزشی استان و شهرستان است.

او ضمن تقیدر از هیئت قایقرانی، شهرداری خرم‌آباد، شورای اسلامی شهر خرم‌آباد و اداره ورزش و جوانان، به خاطر این اقدام، افزود: استان لرستان و شهرستان خرم‌آباد دارای استعدادها، ظرفیت‌ها و توانمندی‌های فراوانی در رشته‌های ورزشی است که بایستی از این ظرفیت‌ها و استعدادها، بیش از پیش، حمایت شود.

طولابی تصریح کردخوشبختانه بادرنظر گرفتن دو دریاچه شاپوری و کیو خرم‌آباد برای تمرینات هیئت قایقرانی، دوباره فعالیت قایقرانان، احیاء شده است و این یک حرکت مثبت در راستای حمایت از فعالیت‌های ورزشی است.

فرماندار خرم آباد خاطر نشان  کرد: حمایت از فعالیت‌های ورزشی، در مسیر توجه به سلامت جسمی و روحی جامعه به ویژه نسل نوجوان و جوان است.

او گفت: توسعه و ترویج فعالیت‌های ورزشی، باعث افزایش تندرستی، سلامت اجتماعی و نشاط و شادابی در جامعه می‌شود.

او یادآورشد: یکی از اقدامات در راستای حمایت از ورزش، فعال کردن کارگروه ورزش و جوانان در سطح شهرستان بوده است که خوشبختانه جلسات این کارگروه نیز به صورت منظم برگزار می‌شود.

طولابی تاکید کرد: از فعالیت‌های تشکل‌ها و سازمان‌های مردم‌نهاد حوزه ورزش نیز حمایت می‌کنیم تا از فعالیت‌های ورزشی، حمایت‌های بیشتری صورت گیرد.

خبر: شهرام شرفی

 

 

 

نظر شما