سرپرست هیئت قایقرانی شهرستان خرم‌آباد:

شرایط و تجهیزات لازم برای قایقرانان خرم آبادی فراهم شده است

۱۳۹۹/۰۵/۲۵ - ۰۱:۵۲:۵۳
کد خبر: ۱۰۴۳۸۹۳
شرایط و تجهیزات لازم برای قایقرانان خرم آبادی  فراهم شده است
سجاد بهاروند از شروع قایقرانی قایقرانان در دریاچه های شاپوری و کیو خرم‌آباد خبرداد.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛  بهاروند در حاشیه مراسم افتتاح مکان ویژه تمرینات هیئت قایقرانی در دریاچه شاپوری خرم‌آباد،اظهار کرد: بعد از شش سال نبود مکان ویژه تمرین، قایقرانی قایقرانان در دو دریاچه شهر خرم‌آباد شروع شده است.

او افزود: با همکاری و همیاری شهرداری خرم‌آباد، شورای اسلامی شهر خرم‌آباد، اداره ورزش و جوانان، تفاهم‌نامه‌ای منعقد شده است که براساس آن، هیئت قایقرانی که به مدت شش سال، محل و مکان مخصوص تمرین نداشت از این به بعد، به صورت رایگان، از دو دریاچه شاپوری و کیو شهر خرم‌آباد برای تمرین استفاده خواهد کرد».

بهاروند تصریح کرد: قایقرانان هیئت قایقرانی می‌توانند هر روز از ساعت 8 تا 12 صبح، یک روز بانوان و یک روز آقایان، از این دو دریاچه برای تمرینات استفاده کنند.

سرپرست هیئت قایقرانی شهرستان خرم‌آباد خاطر نشان کرد: استعدادها و پتانسیل‌های فراوانی در این زمینه وجود دارد و قرار است اول مهرماه سال جاری نیز تیم به مسابقات کشوری اعزام شود.

 بهاروندیادآورشد: شرایط، بسترها و تجهیزات لازم برای قایقرانان فراهم شده است و امیدواریم هیئت قایقرانی بتواند در عرصه‌های ملی، خوش بدرخشد و همچنین، فرهنگ ورزش نیز در جامعه تقویت شود.

خبر: شهرام شرفی

 

نظر شما