کدام دو شهرستان استان خوزستان همچنان در وضعیت قرمز کرونا هستند ؟

۱۳۹۹/۰۵/۲۵ - ۱۸:۰۰:۲۴
کد خبر: ۱۰۴۴۱۵۶
کدام دو شهرستان استان خوزستان همچنان در وضعیت قرمز کرونا هستند ؟
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: در حال حاضر دو شهرستان آغاجاری و بهبهان همچنان در وضعیت قرمز کرونا هستند.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ فرهاد ابول‌نژادیان سرپرست دانشگاه علوم‌ پزشکی جندی شاپور اهواز در نشست ستاد مدیریت بیماری ناشی از کرونا، اظهار کرد: نگرانی که درحال حاضر وجود دارد مسئله سفر مردم خوزستان به استان‌های دیگر است که اکثر وضعیت هشدار و قرمز دارند.

وی افزود: از مردم تقاضا می‌شود که هر برنامه‌ای برای سفر کردن دارند تا اطلاع ثانوی لغو کنند همچنین باید سعی شود با آگاه‌سازی بیشتر از سفرهای غیرضروری کاهش داد.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز جمعیتی بالغ بر ۳ میلیون و ۱۰۰ هزار نفر تحت پوشش خود دارد که در ۲۴ ساعته گذشته مورد فوتی بر اثر کرونا در آن ثبت نشده و در سایر نقاط استان آمار فوت تک‌رقمی شده است.

وی ادامه داد: باید توجه داشت که وضعیت کرونا در خوزستان کاملاً شکننده است و باید تمام تلاش‌ها در جهت حفظ وضعیت فعلی بکار گرفته شوند.

فرهاد ابول‌نژادیان بیان کرد: درحال حاضر دو شهرستان آغاجاری و بهبهان در وضعیت قرمز کرونا هستند و باید مراقب بود که پیک بعدی کرونا آغاز نشود.

وی تصریح کرد: برای حفظ شرایط و تاکید بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی حتی با اداراتی که دستورالعمل‌ها را رعایت نمی‌کنند برخورد می‌شود که در همین راستا هفته گذشته بانک رفاه شوشتر به دلیل عدم رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی پلمپ گردید.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز