فرمانده انتظامی یزد:

بیش از ۱۱ تن برنج احتکار شده در مهریز کشف شد

۱۳۹۹/۰۵/۲۵ - ۱۵:۳۰:۴۰
کد خبر: ۱۰۴۴۲۶۵
بیش از ۱۱ تن برنج احتکار شده در مهریز کشف شد
فرمانده انتظامی یزد گفت: با تلاش ماموران و همکاری مردم در بازرسی از انباری در شهر مهریز ۱۱ تن و ۲۰۰ کیلوگرم برنج احتکار شده به ارزش یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال کشف شد.

به گزارش خبرگزاری برنا، "سرتیپ عباسعلی بهدانی فرد" فرمانده انتظامی استان یزد ، افزود: با هدف مبارزه با احتکار کالاهای اولیه و ضروری مردم، ماموران پلیس آگاهی با انجام کارهای اطلاعاتی از خبری مبنی بر وجود انبار احتکار کالا مطلع شدند.

وی ادامه داد: ماموران با کار گسترده اطلاعاتی و شناسایی محل دقیق انبار به بازرسی از آن پرداخته و برنج احتکار شده را کشف کردند و در این مورد یک متهم دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قانونی معرفی شد.

مرکز شهرستان مهریز در ۳۰ کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.

همچنین ۱۹ مرداد ماه جاری فرمانده انتظامی یزد گفته بود که با تلاش ماموران و همکاری مردم در ۲۴ ساعت گذشته در بازرسی از یکی انبارهای مرکز استان سه میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال لوازم خانگی احتکار شده شامل یخچال و ماشین لباسشویی کشف شد.

بهداتی فرد ۱۶ مرداد در آستانه روز خبرنگار در نشست خبری از کشف ۳۲۰  میلیارد ریال کالای قاچاق در چهار ماهه سال ۹۹  خبر داد و گفت: این مبلغ  ۶۰ درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش دارد.

یزد نقش مؤثری در اتصال استان‌های جنوبی و شرقی ایران به مرکز کشور دارد و با توجه به موقعیت آن در مسیر کریدور شمال - جنوب و شرق و غرب ، در بعضی مواقع راه‌های آن برای انتقال کالای قاچاق و نیز مواد مخدر و قاچاق انسان مورد سوء استفاده قرار می‌گیرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز