معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران تاکید کرد:

دولت با تمام اختیاراتش حامی سرمایه‌گذاران است

۱۳۹۹/۰۵/۲۵ - ۱۴:۵۶:۴۵
کد خبر: ۱۰۴۴۲۹۶
دولت با تمام اختیاراتش حامی سرمایه‌گذاران است
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران گفت: دولت با تمام اختیاراتش به دنبال برطرف کردن موانع پیش‌روی سرمایه‌گذاران در استان مازندران است.

به گزارش خبرگزاری برنا از ساری؛ مهدی رازجویان، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران، در جلسه بررسی مشکلات هتل آراز نوشهر گفت: جهت توسعه استان باید موانع پیش‌روی سرمایه‌گذاران بخش خصوصی را برطرف سازیم.

معاون استاندار مازندران با تاکید بر اینکه سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در حوزه گردشگری، موجب ایجاد اشتغال و توسعه می‌شود، افزود: تمام دستگاه‌های اجرایی موظف هستند بر اساس اختیارات و وظایفی که دارند روند حل مشکلات سرمایه‌گذاران را تسریع بخشند.

رازجویان تصریح کرد: ارائه خدمات‌رسانی مطلوب به سرمایه‌گذاران باید پیش از صدور مجوز، بررسی شود تا سرمایه‌گذار بعد از دریافت مجوز، دچار سردرگمی نشود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران همچنین با اشاره به در پیش بودن ماه محرم، ضمن تسلیت این ایام، افزود: شهرداران در عاشورایی کردن فضای شهری و سیاه‌پوش‌کردن شهر اقدام کنند.

او با بیان اینکه شهرداری‌ها پیش از آغاز ماه محرم، بار دیگر ضدعفونی کردن معابر و اماکن عمومی را انجام دهند، اظهار داشت: باید تلاش کنیم با تمام محدودیت‌های ایجاد شده در پی شیوع کرونا، فضای شهری در ماه محرم، به بهترین نحو، عاشورایی شود.

photo_2020-08-15_16-49-10

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز