استاندار گلستان عنوان کرد :

هفت شهر استان در وضعیت زرد/ توزیع نذورات در هیئت ها ممنوع است

۱۳۹۹/۰۵/۲۵ - ۱۹:۳۰:۰۷
کد خبر: ۱۰۴۴۳۰۷
هفت شهر استان در وضعیت زرد/ توزیع نذورات در هیئت ها ممنوع است
استاندار گلستان گفت: خوشبختانه روند شیوع ویروس کرونا در استان رو به کاهش است و در حال حاضر هفت شهر استان در وضعیت زرد قرار دارند.

به گزارش خبرگزاری برنا از گرگان؛ هادی حق شناس  پیش از ظهر امروز  شنبه  ۲۵  مرداد  در جلسه  ستاد استانی پیشگیری و مقابله با ویروس  کرونا  با حضور  مدیران  ارشد استان  و همچنین  فرمانداران که از طریق  ویدئو کنفرانس در ارتباط بودن بودند, تصریح کرد: در ایام محرم بر اساس اعلام سازمان تبلیغات و با تایید دانشگاه علوم پزشکی استان مراسمات محرم با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار خواهد شد.

وی افزود: در ایام محرم هرگونه مراسمات سینه زنی و دسته روی در خیابان ها , توزیع نذورات در هیئت ها ممنوع است و مراسمات باید در کمتر از ۲ ساعت با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و فاصله اجتماعی برگزار شود.

استاندار گلستان گفت :خوشبختانه روند شیوع ویروس کرونا در استان رو به کاهش است و در حال حاضر هفت شهر استان در وضعیت زرد قرار دارند و تلاش ما کاهش تعداد مبتلایان و حرکت کل استان به سمت وضعیت زرد و سفید است.

حق شناس تاکید کرد: مردم شریف استان می توانند با رعایت هرچه بیشتر پروتکل های بهداشتی سرعت رسیدن استان به وضعیت زرد و سفید را تسریع کنند.

گفتنی است مقرر شد تمام مراسم ایام ماه محرم عاشورای حسینی باید براساس شیوه نامه های بهداشتی بر پا  شودو همه هئیتهای مذهبی باید برای برپایی مراسم در سایت بیرق ثبت نام کنند.

 

نظر شما