طی احکامی از سوی منصور داودی نژاد :

اعضای هیات اسکواش استان لرستان معرفی شدند

۱۳۹۹/۰۵/۲۵ - ۲۰:۴۱:۴۳
کد خبر: ۱۰۴۴۴۰۱
در مراسمی با حضور رئیس و هیئت رئیسه، اعضای کمیته های هیئت اسکواش استان لرستان معرفی شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان، در مراسمی با حضور منصور داودی نژاد رئیس هیئت اسکواش استان لرستان و برخی اعضای هیئت رئیسه، اعضای کمیته های هیئت اسکواش استان معرفی و حکم مسئولیت خود را دریافت کردند.

در این مراسم داودی نژاد رئیس و مهرداد صالحی دبیر هیئت اسکواش استان لرستان مهمترین برنامه های این هیئت را ساماندهی ورزشکاران و مربیان و برگزاری مسابقات قهرمانی کشور و استعدا یابی  در استان بعد از شکست ویروس منحوس کرونا اعلام کردند.

 در این مراسم به ترتیب ،مهرداد صالحی دبیرهیات ، فرزاد کرمی رییس هیات رییسه،سعید سپهوندنایب رئیس  اول ،محمد یگانه خزانه دارمریم نصرالهی نایب ریس بانوان استان، فرشید گله دار .  روابط عمومی مسعود پیر هادی: رییس هیات اسکواش بروجرد ،فاطمه لک  رییس هیات شهرستان ازنا،احسان احمدی رییس هیات شهرستان خرم آباد ،حدیث نصرالهی ،نایب ریس بانوان شهرستان خرم آباد،آزاده غیاثی رئیس هیئت اسکواش شهرستان الیگودرز،امین هاشمی ریس کمیته مربیان  ،علی دلفان ریس کمیته مسابقات ،سید ناصر کریمی رییس کمیته پدل،محمود خدادادی ریس کمیته انضباطی ،اصغر کیان زاده . رییس کمیته استعداد یابی،نوید امرایی ، میلاد اسماییلی فر ، فرشید علیپور ، حامد خداکرمی .وحید جمالی نیا .....اعضای هیت رییسه،سیامک کوهگرزاد . نوید امرایی . مهدی هدایتی مشاوران رییس هیات،فاطمه حاتمی ، رییس کمیته استعدادیابی بانوان،اکبر امرایی، رییس کمیته راکتبال ،ایرج درویشی عضو کمیته روابط عمومی ،امیر رضا سرداری عضو کمیته روابط عمومی ،امیر حسین قاسم پور عضو کمیته روابط عمومی ،سحر بیرانوند رییس کمیته مسابقات بانوان ،معصومه بگری عضو ریس کمیته فرهنگی ،قاسم رحمانی رییس انجمن اموزش و پرورش منصوب شدند .

 اولین جلسه رسمی بعد از انتخاب  منصور داوودی نژاد به عنوان ریاست اسکواش استان لرستان   با مساعدت عبدالله عزیزپور معاون وزیر ورز ش و جوانان در ساختمان هیات اسکواش شهرستان خرم آباد تشکیل شد .

در این جلسه که با رعایت کامل پروتکل‌های متعارف و توصیه شده بهداشتی انجام شد تاکید در خصوص تعویض کفپوش پارکت و ترمیم دیوارهای اسکواش تأکید گردید که از ملزومات و دغدغه‌های جناب داوودی ‌نژاد و اعضای رسمی شرکت کننده در این جلسه بود، که بی‌شک با رفع و تکمیل این معایب بزرگ در روند سیر صعودی رشد این رشته در استان می توان با وجود برنامه‌های مفید و کاربردی جناب داودی‌نژاد که در متن و دفاعیه خود در انتخابات اسکواش مطرح کر دند . 

چشم امید به مراتب بیشتری به این مهم داشت .

در این جلسه مهیا نمودن امکانات اولیه و ابتدایی برای ترویج رشته پر تحرک اسکواش ، نهایت صرفه‌جویی در هزینه‌ها از سوی ریاست محترم اسکواش لرستان از تأکیدات خود دانستند . 

پر انرژی بودن جناب داودی نژاد ‌و نظمی که بر ارائه مطالب تعیین شده داشتند و در وقت پایانی جلسه و خلاقیت‌گرایی اعضایی که در این جلسه شرکت داشتند که با داشتن ایده‌ها و پیشنهادهای کاربردی خود مبنی بر استفاده کردن از شرایط به وجود آمده بهداشتی و تاریخ‌ انقضایی که برای نابودی کرونا پیش‌بینی نشده است ، قرار بر این شد  که کلیپ‌هایی برای رعایت نمودن پروتکل‌های مربوطه توسط تیم و کادری مجرب ساخته شود که در آن رشته اسکواش و استفاده از ورزشکاران جهت امر رعایت و آموزش دستورالعمل‌های بهداشتی و همچنین تبلیغ اسکواش شود .

همچنین در این جلسه پیشنهاد شد که اطلاعات عمومی و تخصصی در مورد تبلیغ اسکواش بصورت نوشتاری تهیه و پخش گردد جهت پیش زمینه برای ترویج این رشته در سطح شهر و استان که بعد از مجوز صدور فعالیت‌های ورزشی در این امر فعالتر و جلوتر از زمان گرفته شده بواسطه شرایط کرونایی حاضر باشیم .

با اینکه پیشنهادات مورد استقبال جناب منصور داوودی‌نژاد واقع گردید اما به دلایل نبود امکانات فعلی و هزینه‌بری این ایده‌ها ، از سوی اعضا پیشنهاد گردید که ریاست محترم اسکواش مطالب و خروجی جلسه را تحت عنوان طرح‌های پیشنهادی به فدراسیون ارائه گردد . ودر پایان همه اعضا هم قسم شدند جهت پیشبرد اسکواش استان و رساندن ان به جایگاه واقعی خود از هیچ تلاشی مضایقه نکنند.

خبر :محمود داودی نژاد

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز