معاون امور توسعه ورزش اداره کل ورزش وجوانان البرز:

خروجی" پویش آماده باش" جذب حداکثری مردم به ورزش است/ عملکرد البرز قابل قبول است

۱۳۹۹/۰۵/۲۶ - ۱۳:۳۹:۲۰
کد خبر: ۱۰۴۴۷۵۲
خروجی پویش آماده باش جذب حداکثری مردم به ورزش است/ عملکرد البرز قابل قبول است
معاون امور توسعه ورزش اداره کل ورزش وجوانان البرز با بیان اینکه پویش آماده باش می تواند با رویکرد بازاریابی اجتماعی خود طیف بیشتری از مردم را در شرایط کنونی جذب فعالیت های ورزشی کند گفت:هیئت ورزش های همگانی البرز با تمام توان در این پویش مشارکت دارد.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، سعید کولیوند اظهار کرد:معتقدم اگر پویش آماده باش با تمامی جوانب وراهبردهای مدنظرآن اجرا شود می تواند نتایجی اثربخش را در ارتقا توان جسمانی مردم ایفا کند.

وی افزود: پویش آماده باش می تواند تمام کسانی را که آگاهانه و یاغیرآگاهانه از فعالیت بدنی ورزشی دور هستند را درگیر کند و زمینه جذب آنها به ورزش را فراهم نماید ودر روزهایی که درگیر کرونا هستیم آمادگی آنها را ارتقا دهد.

معاون امور توسعه ورزش اداره کل ورزش وجوانان البرز نقطه قوت این پویش را تمرکز بر روی تمام طیف های سنی وتنوعو  جذابیت محتوای عرضه شده عنوان کرد و گفت: با توجه به این موضوع می توان امیدوار بود پویش خروجی  فراگیری داشته باشد .

کولیوند به مشارکت خوب البرز در این پویش اشاره کرد و گفت: خوشبختانه هیئت ورزش های همگانی استان البرز ومجموع کمیته ها و شهرستان های همگی پای کار آمده اند تا بتوانند تاثیرگذاری خوبی را در شرایط فعلی در این پویش داشته باشند.

وی تصریح کرد: دو هفته از آغاز اجرای این پویش گذشته و این هیئت ورزشی در بخش تولید محتوا و ارائه بسته های آموزشی به عموم مردم به خوبی عمل کرده است.

این مسئول ورزشی ادامه داد: البته در اطلاع رسانی و عرضه محتوای تولیدی علیرغم اقدامات خوب و موثر صورت گرفته به نظرم باید کار بیشتری انجام شود و برای جذب بیشتر مردم ابزارهای اطلاع رسانی در سطح وسیع تری پای کار بیایند و از بستر فضای مجازی باید بهره بیشتری گرفت.

وی در پایان گفت: محتوای تولیدی باید شکل عام داشته باشد وبتواند برای هر طیف و گروهی قابلیت استفاده داشته باشد و به نظرم در این بخش هیئت ورزش های همگانی البرز توانسته نتایج خوبی را رقم بزند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز