استاندار یزد:

آزادگان استان به تشکیلات منسجم نیاز دارند

۱۳۹۹/۰۵/۲۶ - ۱۴:۱۶:۳۰
کد خبر: ۱۰۴۴۷۷۹
آزادگان استان به تشکیلات منسجم نیاز دارند
استاندار یزد گفت: آزادگان از جمله ذخایر و سرمایه‌های ارزشمند و ماندگار انقلاب و نظام جمهوری اسلامی هستند که برای موفقیت بیشتر باید نسبت به انجام امور در قالب تشکل اقدام کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا، "محمد علی طالبی" امروز یکشنبه به مناسبت ۲۶ مرداد سالروز بازگشت آزادگان در جمع گروهی از آزادگان  استان به ظرفیت‌های موجود آنها در این مورد اشاره کرد و افزود: برای توفیق بیشتر و پیگیری کارها اگر تشکیلاتی منسجم راه‌اندازی شود،  این  کار نقش مهمی در تحقق اهداف این عزیزان دارد.

وی ادامه داد: ایجاد تشکل آزادگان به خاطر وجود افراد نخبه و دلسوز بسیار احساس می‌شود، امیدواریم امسال با همت و پیگیری لازم شاهد راه‌اندازی و فعالیت آن باشیم .

استاندار یزد اظهار کرد: دولت و مسوولان با کمال عزت و افتخار آمادگی هرگونه همکاری با آزادگان و پیگیری امور و مطالبات آنها را دارند و در این خصوص تعامل خوبی هم در استان وجود دارد.

طالبی گفت: جامعه فرهیخته آزاده استان در تمامی عرصه‌ها در عمل نماد تبلور کار، تلاش  فداکاری و همراهی است و باید مسوولان از این ظرفیت خوب به نحو مناسب استفاده کنند.

استاندار یزد بیان کرد: انجام امور جمعی با بهره‌گیری از تمامی توانایی‌ها، از جمله موضوع های مهمی است که در جامعه ایثارگران به خصوص آزادگان باید همواره محور و مدنظر باشد.

طالبی به اصلاح برخی قوانین و رسیدگی به قانون جامع حمایت از ایثارگران اشاره کرد که اگر آزادگان در خصوص آن نظری دارند ارائه دهند که همکاری ها موجب ارتقای امور می‌شود.

وی گفت: در زمینه اشتغال ایثارگران و آزادگان دولت در مجموع با برخی محدودیت‌ها مواجه است ولی با این وجود بر تلاش خود و همکاری برای رسیدن به اهداف مورد نظر تلاش کرده است.

طالبی گفت: راه‌اندازی کمیته شورای مشورتی برای اشتغال ایثارگران و آزادگان از جمله موضوع های مهمی است ،اگر در استان تشکیل شود می‌تواند حل کننده برخی نیازها و مطالبات باشد.

وی  یادآور شد: خدمت به جامعه ایثارگران و آزادگان قهرمان وظیفه ملی و انقلابی است و همه برای حل نیازها و پاسخگویی به مطالباتآنها  فعالیت و همکاری دارند.

استاندار یزد به اهمیت تبیین نقش آزادگان در جامعه ، ایثارو مقاومت اشاره کرد که کشور و جوانان به آن نیاز دارد و باید اهداف و آرمان های آنها  نسل به نسل منتقل شود. 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز