فرمانده انتظامی استان یزد عنوان کرد:

جلوگیری پلیس یزد از انتقال ۲۰ میلیارد ریال لباس قاچاق به مشهد

۱۳۹۹/۰۵/۲۶ - ۱۴:۳۵:۳۹
کد خبر: ۱۰۴۴۷۹۲
جلوگیری پلیس یزد از انتقال ۲۰ میلیارد ریال لباس قاچاق به مشهد
فرمانده انتظامی استان یزد گقت: با تلاش ماموران پلیس امنیت اقتصادی و همکاری مردم در شبانه روز گذشته ۲۰ میلیارد ریال پوشاک قاچاق که با یک دستگاه خودرو عبوری در حال حمل به مشهد بود، کشف شد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ سرتیپ عباسعلی بهدانی فرد افزود: در راستای مبارزه با قاچاق کالا، ماموران پلیس با انجام کار اطلاعاتی با خبر شدند که مخلان نظام اقتصادی قصد انتقال یک محموله لباس خارجی بدون مجوز از گمرک  را  از طریق یزد دارند.

به گزارش روز یکشنبه پایگاه خبری پلیس، وی با اشاره به تحقیقات تکمیلی پلیس و شناسایی کامیون  حامل این محموله ادامه داد: ماموران خودرو را در کنار گذر یزد متوقف و مورد بازرسی قرار دادند و پنج هزار قلم انواع البسه خارجی را کشف کردند.

فرمانده انتظامی یزد با اشاره به دستگیری ۲ متهم در این مورد گفت: کارشناسان ارزش این محموله را که شامل کاپشن و « سویشرت» بود  ۲ میلیارد ریال برآورد کردند.

 بهدانی فرد افزود: متهمان به مراجع قانونی معرفی شدند و پوشاک کشف شده تحویل اداره کل تعزیرات حکومتی استان یزد شد.

همچنین سرپرست پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی یزد، ۲۰ مردادماه جاری از کشف محموله یک میلیارد ریالی انواع لوازم قاچاق پزشکی در استان خبر داد.

سرهنگ محمد حسن کارگر گفت: در پی اقدامات گسترده کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی مشخص شد یک محموله لوازم پزشکی بهداشتی قاچاق وارد استان شده است.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز