در گفتگو با برنا مطرح شد:

ارتقاء سطح کمی و کیفی دومین جشنواره "تدبیر زندگی" / تولید آثار فاخر با هدف تحکیم بنیان خانواده

۱۳۹۹/۰۵/۲۶ - ۱۵:۱۲:۴۰
کد خبر: ۱۰۴۴۸۲۸
ارتقاء سطح کمی و کیفی دومین  جشنواره تدبیر زندگی  / تولید آثار فاخر با هدف تحکیم بنیان خانواده
مدیرکل ورزش وجوانان استان البرز گفت: دومین جشنواره ملی فیلم کوتاه تدبیر زندگی از حیث سطح کمی و کیفی ارتقا یافته است.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز ،امیر غفرانی در حاشیه اکران نخستین روز از جشنواره تدبیر زندگی اظهار کرد: خوشبختانه دومین جشنواره ملی فیلم کوتاه تدبیر زندگی علی رغم بروز و ظهور ویروس کرونا با ارتقای سطح کمی و کیفی مطلوبی برخوردار بوده است.

وی با بیان اینکه محوریت جشنواره می تواند اتفاقات مثبتی را در استان برای کشور رقم بزند، ادامه داد: مبحث ازدواج و خانواده دو محور اساسی در جامعه هستند که همواره در این جشنواره توسط فردی جوان به عنوان دبیر جشنواره به صورت تخصصی دیده شده اند.

مدیرکل ورزش و جوانان البرز تصریح کرد: جشنواره ملی فیلم کوتاه تدبیر زندگی می تواند به عنوان هویتی فرهنگی برای استان در کشور شناخته شود.

سرپرست معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش وجوانان استان البرز نیز  برگزاری جشنواره ملی فیلم کوتاه تدبیر زندگی را اقدام ویژه فرهنگی البرز در راستای تحکیم بنیان خانواده دانست.

مصطفی توکلی با اشاره به فعالیت دبیرخانه جشنواره ملی فیلم کوتاه تدبیر زندگی در استان البرز گفت: دومین دوره این جشنواره به میزبانی استان البرز به صورت مجازی طی سه روز متوالی از ٢٥ الی ٢٧ مرداد برگزار شده است.

وی ادامه داد: دومین دوره از جشنواره ملی فیلم کوتاه تدبیر زندگی با ٩٨ اثر منتخب از مجموع ٣٧٣ اثر کار خود را به صورت تخصصی در حوزه ازدواج و خانواده و با هدف تولید آثاری فاخر و موثر در تحکیم بنیان خانواده آغاز کرده است.

معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان البرز بیان کرد: استان البرز با حمایت دفتر برنامه ریزی و توسعه اجتماعی معاونت ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان دومین جشنواره ملی فیلم کوتاه به دبیری سید محمدرضا حسینی را با محوریت ازدواج و خانواده به صورت مجازی برگزار کرده و امید است تا در سال های آینده شاهد میزبانی فیلمسازان به صورت حقیقی باشیم.

 

نظر شما