رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان خبرداد:

صدور ۵۰۰ رای قطعی قلع و قمع ساخت و سازهای غیر مجاز در اراضی کشاورزی استان / کندی اجرای احکام قضایی به خاطر نبود ماشین آلات

۱۳۹۹/۰۵/۲۷ - ۰۲:۰۵:۵۲
کد خبر: ۱۰۴۵۰۱۷
صدور ۵۰۰ رای قطعی قلع و قمع ساخت و سازهای غیر مجاز  در اراضی کشاورزی  استان  / کندی اجرای احکام قضایی به خاطر نبود ماشین آلات
اسفندیار حسنی مقدم گفت: در استان لرستان ۵۰۰ رای قطعی قلع و قمع ساخت و سازهای غیر مجاز در اراضی کشاورزی صادر شده است.

به گزارش خبرگزاری برنااز لرستان؛ حسنی مقدم در  جلسه رفع تداخلات اراضی کشاورزی و ملی و همچنین کاداستر  که  با حضور جباران ، مدیر کل مهندسی و حدنگاری سازمان امور اراضی کشور برگزارشده بود ،اظهار کرد: برای رفع تداخلات اراضی کشاورزی و منابع ملی جدی باشیم این موضوع به یک مطالبه عمومی تبدیل شده است..

اوافزود : با توجه به عدم رضایت مردم در زمینه رفع تداخلات باید در این حوزه ورود جدی تر داشته و کمیسیون رفع تداخلات استان فعالتر از گذشته بوده در جهت رفع مشکلات مردمی و خدمت به آنان در چارچوب قوانین و مقررات گام بردارد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان تصریح کرد : ما قصد واگذاری منابع ملب به ویژه خواران را  نداریم اما به کشاورزانی که  در امر تولید ایفای نقش نموده و از این راه امرار معاش می کنند کمک می کنیم و با دید مثبت به این امر اهتمام می ورزیم .

حسنی مقدم   به اصلاح هندسی نقشه ها اشاره کرد ویادآورشد: اصلاح هندسی نقشه های تهیه شده توسط مدیریت امور اراضی با همکاری اداره کل منابع طبیعی و با تخصیص اعتبار از سوی سازمان امور اراضی به جدیت پیگیری و در اسرع وقت اصلاحات لازم انجام و توسط دبیرخانه در دستور کار کمیسیون رفع تداخلات استان قرار گیرد

او ادامه داد: مسئله هوشمند سازی که مدنظر مقام عالی وزارت جهاد کشاورزی است و قصد تشکیل بانک اطلاعات کشاورزان را دارد می تواند یک موضوع مناسب برای رفع مشکلات در همین حوزه باشد.

 

حسنی مقدم با اشاره به کمبود منابع اعتباری،خاطر نشان کرد: در این حوزه نیز باید اعتبارات به شکل شناور تخصیص یابد یعنی برابر حجم یا تعداد پرونده ها اعتباردریافت شود.

او همچنین بااشاره  به کمبود امکانات خودرویی استان ،خاطر نشان کرد: سازمان امور اراضی کشور ، استان را به لحاظ تجهیز امکانات خودرویی حمایت کند تا بتواند مأموریت های محوله را به شکل مناسب انجام دهد.

 رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان گفت : در استان لرستان ۵۰۰ رای قطعی قلع و قمع ساخت و سازهای غیر مجاز  در اراضی کشاورزی صادر شده است  اما به خاطر نبود ماشین آلات از قبیل "بلدوزر" و  "لودر" اجرای احکام قضایی به کندی به مرحله اجرا در می آید.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز