مشاور مدیرکل ورزش و جوانان لرستان در امور ایثارگران :

۴۰ درصداز پرسنل ورزش و جوانان لرستان از خانواده های شاهد و ایثارگران هستند

۱۳۹۹/۰۵/۲۷ - ۰۲:۳۲:۳۰
کد خبر: ۱۰۴۵۰۱۹
۴۰ درصداز پرسنل ورزش و جوانان لرستان از خانواده های شاهد و ایثارگران هستند
امین احمدپور گفت: قریب به ۴۰ درصداز کارکنان اداره کل ورزش و جوانان لرستان از اعضای خانواده های معظم شاهد و ایثارگران هستند.

به گزارش خبرگزاری برنااز لرستان ؛ احمدپور در آیین تجلیل و تکریم کارکنان شاهد و ایثارگر ادارات ورزش و جوانان شهرستان های سلسله و دلفان که به مناسبت ۲۶ مرداد ماه سالروز ورود آزادگان سرافراز  به میهن اسلامی و با هدف ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت برگزارشده بود،اظهار کرد:  حضور خانواده های شاهد و ایثارگر در ادارات ورزش و جوانان استان  موثر و پر برکت  است.

او با تاکید برلزوم  حفظ حرمت آنها از سوی کارکنان و مدیران ، افزود: ایثارگران و فرزندان شهداء نیز می بایست با جدیت و تعهد در انجام وظایف محوله رسالت خود را به نحو احسن به انجام برسانند.

 مشاور مدیرکل ورزش و جوانان لرستان در امور ایثارگران،تصریح کرد: قریب به ۴۰ درصد کارکنان اداره کل ورزش و جوانان لرستان از اعضای محترم و معزز خانواده های شاهد و ایثارگران هستند که حسب نگاه ویژه جناب سید علی کریمی مدیرکل محترم ورزش و جوانان لرستان ضمن توانمند سازی و اعطاء مسئولیت های مختلف به آنان همواره به مناسبت های مختلف از آنها تجلیل و تقدیر به عمل می آید.

گفتنی است ؛ در این مراسم  مشاور مدیرکل ورزش و جوانان لرستان با حضور در ادارات ورزش و جوانان شهرستان های سلسله و دلفان از همکاران ایثارگر ادارات مزبور با اهدا لوح سپاس  تجلیل کرد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز