معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر لرستان خبرداد:

اجرای پروژه داوطلبی در چهار روستای سیل زده الیگودرز

۱۳۹۹/۰۵/۲۷ - ۰۲:۳۷:۲۹
کد خبر: ۱۰۴۵۰۲۰
اجرای پروژه داوطلبی در چهار روستای سیل زده الیگودرز
فرشید دریکوند از پروژه داوطلبی جمعیت هلال احمر الیگودرز در چهار روستای سیل زده شیر عالی، دره کول، بیشه خزان و سرکول بخش محروم ذلقی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان ؛  دریکوند با اعلام این خبر به رسانه ها ،اظهار کرد: این پروژه که در چهار روستای دورافتاده بخش ذلقی الیگودرز در روز یکشنبه ۲۶مردادماه اجرا شد.

اوافزود:  اقلام مورد نیاز این روستاها که در فصل سرما مورد نیاز آنها بود بین ۳۷خانوار این چهار روستا توزیع شد ؛همچنین در این پروژه که با حضور بخشدار بخش ذلقی رئیس ومسئول داوطلبان شعبه و چند نفر از داوطلبان اجرا شد.

دریکوند تصریح کرد:  با توجه به اینکه روستای بیشه خزان روستایی با بافت قدیمی از سنگ وگل چوب بود رایزنی با ریاست بنیاد مسکن انقلاب اسلامی جهت اهدا وام مقاوم سازی بصورت ضرب العجل صورت گرفت.    

او گفت: با توجه اینکه دختر ۱۶ ساله ای که بر اثر برق گرفتگی دستش قطع شده بود و تحت پوشش اداره بهزیستی نبود طی تماس تلفنی با ریاست اداره بهزیستی مقرر شد که در کوتاه ترین زمام ممکن تحت پوشش نهاد قرار گیرد.    

به گفته معاون هلال احمر لرستان  زوج جوانی که بدلیل مشکلات مالی توانایی تامین جهیزیه نداشت طی تماس تلفنی  مقرر شد که توسط یکی از داوطلبان جمعیت هلال احمر الیگودرز تامین جهیزیه شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز