۱۴پروژه درحوزه فرهنگ و هنر به بخش خصوصی واگذار می شود

۱۳۹۹/۰۵/۲۷ - ۱۲:۳۰:۰۶
کد خبر: ۱۰۴۵۲۹۵
۱۴پروژه درحوزه فرهنگ و هنر به بخش خصوصی واگذار می شود
معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت : از سرمایه گذاران و معین های اقتصادی دعوت می شود جهت به اتمام رساندن 14پروژه درحوزه فرهنگ و هنر پیش قدم شوند.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، عزت میرنجاتی افزود: یکی از اهداف مهمی که دولت در قالب بودجه فراهم کرده، زمینه استفاده از توان  بخش خصوصی و تعاونی جهت تکمیل طرح های عمرانی است بدین منظور براساس تبصره 19قانون بودجه ظرفیت مناسبی برای مشارکت بخش خصوصی درعمران کشور فراهم شده است .

وی با تاکید برآنکه این تبصره به نحوی تنظیم شده است که مشوق های لازم را برای جلب مشارکت بخش خصوصی فراهم می آورد گفت : مشوق های یاد شده نظیر "تسهیلات تلفیقی، یارانه سود، وجوه اداره شده و یا کمک به همراه اجازه تغییر کاربری تمام یا قسمتی از عرصه یا اعیان پروژه درجهت توجیه پذیری اقتصادی برای سرمایه گذاران"  می باشد .

میرنجاتی تصریح کرد: دراین راستا 14 پروژه درحوزه فرهنگ و هنر برای واگذاری با استفاده از شرایط یادشده درنظر گرفته شد که از جمیع سرمایه گذاران و معین های اقتصادی دعوت می شود جهت به اتمام رساندن و برخوردار نمودن شهرستان های مشمول از فضای فرهنگی ، هنری و خدمت به عموم مردم و جامعه فرهنگی و هنری پیش قدم شوند .

وی در پایان اذعان داشت : علاقه مندان می توانند برای کسب اطلاعات در خصوص پروژه ها با مشخصات کامل به آدرس پرتال اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی به آدرس اینترنتی https://khrz.farhang.gov.ir/  مراجعه نمایند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز