فیلم‌های «سِتین» و «زنگ‌ها»اثر کارگردان ابرکوهی این بار در کالیفرنیا

۱۳۹۹/۰۵/۲۸ - ۱۱:۲۲:۰۲
کد خبر: ۱۰۴۵۷۴۴
فیلم‌های «سِتین» و «زنگ‌ها»اثر کارگردان ابرکوهی این بار در کالیفرنیا
فیلم‌های کوتاه «سِتین» و «زنگ‌ها» به کارگردانی «اصغر عباسی» در ادامه اکران جهانی خود به فستیوال فیلم Make Art کالیفرنیا آمریکا راه یافت.

به گزارش خبرگزاری برنا یزد؛ فیلم‌های «ستین» و «زنگ‌ها» دو اثر بین‌المللی ساخته شده توسط «اصغر عباسی» هنرمند ابرکوهی که پیش‌ از این به بخش رقابتی فستیوال بیپآپ در نیویورک آمریکا، فستیوال هفته فیلم هالیوود در لاس‌وگاس آمریکا، بخش رقابتی فستیوال فیلم میرآداس در اروگوئه و فستیوال فیلم LIFT-OFF GOLBAL NETWORK انگلستان راه یافته بود، این بار به فستیوال فیلم Make Art کالیفرنیا آمریکا رسید.

«اصغر عباسی» کارگردان این آثار، اظهار کرد: فستیوال فیلم Make Art که پنجمین دوره خود را با شعار «به جای جَنگ، هنر بساز»، به صورت اختصاصی برای حمایت از آثار هنری از سراسر جهان در زمینه‌های مختلف سینما و تلویزیون برگزار می‌کند.

وی بیان کرد: فیلم کوتاه «سِتین» طی چهارمین حضور جهانی خود با بازی سیامک اطلسی، سیما خضرآبادی، علیرضا ساوه درودی و رامین مراقی به تهیه‌کنندگی اکبر عباسی و فیلم کوتاه «زنگ‌ها» طی دومین حضور جهانی خود با بازی طناز رضایی و نرگس درخشان به تهیه‌کنندگی اصغر عباسی که پخش آن‌ها توسط موسسه مآفیلم انجام می‌شود، در چرخه اکران و رقابت جهانی قرار دارند.

عباسی تأکید کرد: فستیوال مذکور در ماه سپتامبر 2020 در کالیفرنیا آمریکا با اهداف خیرخواهانه سازمان‌دهی شده و در پی ترویج و توسعه طرح‌های هنری است.

وی ادامه داد: حضور فیلم‌های ساخته شده توسط هنرمندان ایرانی در صحنه‌های بین‌المللی و دریافت نظرات، نقدها و یا نقاط قوت این آثار می‌تواند پنجره‌ای به سوی پیشرفت را پیش روی علاقه‌مندان به فیلم‌سازی باز کرده و بسترساز گام‌های بلند بعدی در زمینه به نمایش گذاشتن توانمندی‌ها، فرهنگ و جاذبه‌های کشور نیز باشد.

«اصغر عباسی» قبل از این با ساخت ۲۰ عنوان فیلم کوتاه و مستند، موفق به دریافت جوایز متعدد از جشنواره‌های داخلی کشور شده است. وی دانش‌آموخته انجمن سینمای جوانان ایران و دانشجوی کارشناسی ارشد رشته سینما است که به دنبال ارائه آثاری با زبان بین‌المللی برای تمام مردم جهان است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز