مسئول کمیته بازی های فکری هیئت ورزش های همگانی البرز:

پویش آماده باش حساسیت مردم در قبال کرونا را بالا برد/ ایجاد نشاط با معرفی بازی های فکری

۱۳۹۹/۰۵/۲۸ - ۱۱:۳۸:۳۶
کد خبر: ۱۰۴۵۷۶۵
پویش آماده باش حساسیت مردم در قبال کرونا را بالا برد/ ایجاد نشاط با معرفی بازی های فکری
مسئول کمیته بازی های فکری هیئت ورزش های همگانی استان البرز با تاکید براینکه پویش آماده باش حساسیت وتوجه مردم به رعایت پروتکل های بهداشتی برای مقابله با کرونا را افزایش داد گفت: با ارائه ومعرفی بازی های فکری به مردم تلاش می کنیم نشاط و شادابی روحی را در مردم توقیت کنیم.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، رضا مقدم اظهار کرد:معتقدم پویش آماده باش جهشی را در راستای همدلی خانواده بزرگ ورزش همگانی  به وجود آورد وسبب شد هم افزایش آمادگی جسمانی و روحی مردم را شاهد باشیم و هم توجه عموم به موضوع کرونا و آسیب های ناشی از آن  وضرورت مقابله با شیوع این ویروس افزایش یابد.

وی ادامه داد: متاسفانه به دلیل شیوع ویروس کرونا شاهد آسیب های مختلف مردم در ابعاد مختلف اقتصادی واجتماعی هستیم و همین امر سبب شده مردم از حیث روحی و روانی دچار آسیب شوند که در این خصوص تلاش ما در کمیته بازی های فکری معرفی وعرضه بازی های جذاب وسرگرم کننده برای ایجاد ونشاط وشادابی در محافل خانوادگی است.

مقدم خاطرنشان کرد: از ابتدای آغاز پویش چندین بازی فکری جذاب برای انجام در فضای منزل وبا ساده ترین وسایل وابزارها به مخاطبان معرفی شده و در ادامه نیز تلاش می کنیم بر تعداد آن بیفزاییم.

مسئول کمیته بازی های فکری هیئت ورزش های همگانی البرز تهیه بروشور،اینفوگرافی و ساخت ویدئوهای آموزشی برای معرفی بازی های فکری با بهره گیری از فضای مجازی را عمده اقدام این کمیته برشمرد و گفت: استقبال خوبی از این برنامه ها شده و تلاش می کنیم بر دایره مخاطبان خود در خانواده ها بیفزاییم.

وی در پایان گفت: بازی های معرفی شده از طریق فضای مجازی  وصفحه های این کمیته و هیئت ورزش های همگانی استان البرز قابل دسترسی است.

 

نظر شما