نگاهی تحلیلی به عملکرد گل ریحان در فصل جاری؛

ناکامی پسران دنیزلی در لیگ برتری کردن البرز/ امیدمان به ۱۴۰۰ است

۱۳۹۹/۰۵/۲۸ - ۱۱:۳۸:۲۳
کد خبر: ۱۰۴۵۷۷۳
ناکامی پسران دنیزلی در لیگ برتری کردن البرز/ امیدمان به  ۱۴۰۰ است
ابتدای فصل جاری خبرآمدن نصرتی به گل ریحانی که همواره تحت هدایت افراد غیر البرزی بوده فوتبالی ها و مردم استان را خرسند کرد که امسال شاهد تیمی متشکل از بازیکنان و کادرفنی البرزی در رقابت های فوتبال دسته اول کشور خواهند بود.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، محمدنصرتی علیرغم اینکه تجربه اول سرمربیگری خود را پشت سر می گذاشت اما تا نیم فصل گل ریحان را بدون شکست در بالای جدول نگاه داشت و اغلب کارشناسان البرز را یکی از گزینه های جدی صعود به لیگ برتر می دانستند.

در تعطیلاتی که بیماری کرونا بوجود آورد اما اخبار خوبی از باشگاه گل ریحان مخابره نشد و در حالی که تمامی تیم های مدعی عزم خود را برای صعود به لیگ برتر جزم کرده بودند تمرینات گل ریحان بدلیل ناپدید شدن مدیرعامل وقت و بلاتکلیف بودن بازیکنان تعطیل شد.

با آمدن دکتر رضایی مدیرعامل جدید گل ریحان انتظار می رفت تا این تیم سر و شکلی تازه به خود بگیرد و با شروع مجدد لیگ پا به پای مس رفسنجان و مس کرمان و آلومینیوم اراک برای لیگ برتری شدن بجنگد اما فراموش نکنیم که تیم های نام برده از منابع مالی فوق العاده ای برخوردار بودند و در نیم فصل برخلاف گل ریحان که بازیکنان باتجربه و خوب خود را از دست داد به رفع نقاط ضعف خود پرداخته بودند.

دوران پسا کرونای گل ریحان با محمد نصرتی از سر گرفته شد و پیروزی خانگی مقابل فجرسپاسی همچنان امیدهای صعود را زنده نگه داشت اما شکست تلخ در خانه نود ارومیه که آن ها هم برای صعود تلاش می کردند تقریبا آب پاکی را روی دستان گل ریحان ریخت و این هشدار را داد که امسال هم گل ریحان نمی تواند لیگ برتری شود.

بعد از شکست مقابل نماینده ارومیه شاگرد سابق مصطفی دنیزلی از سرمربیگری گل ریحان کنار گذاشته شد و دیگر شاگرد این مربی ترک یعنی میثم منیعی به کرج آمد تا در بازی های باقی مانده روی نیمکت گل ریحان بنشیند.

منیعی که او هم مثل نصرتی تجربه اول سرمربیگری خود را در لیگ یک پشت سر می گذاشت کار خود را با برد مقابل سپید رود آغاز کرد اما از قبل مشخص بود که نماینده البرز شانس چندانی برای صعود به لیگ برتر ندارد و در نهایت این مربی هم نتوانست اتفاق بزرگی را در کرج رقم بزند.

 این در حالی است که کسی از منیعی انتظار نداشت تا در چند بازی آخر که روی نیمکت می نشیند تیم را لیگ برتری کند و در نهایت شاگردان منیعی با 51 امتیاز به جایگاهی بهتر از هشتمی جدول دست پیدا نکردند.

پسران دنیزلی هم مثل فراز کمالوند و مجتبی حسینی و علی لطیفی و یحیی گل محمدی نتوانستند  البرز را به لیگ برتر برسانند اما باوجود بازیکنان جوان، با انگیزه و بومی گل ریحان این انتظار را داریم تا در سال 1400 این کرج باشد که به مانند رفسنجان و اراک جشن صعود به لیگ برتر را در کوچه و خیابان های خود برگزار می کند.

گل ریحان در عمر کوتاه فعالیت خود تغییرات زیادی به خود دیده،افراد بسیاری آمده اند و رفته اند اما آنچه اهمیت دارد حضور تیمی متعلق به این استان و نه عاریتی در لیگ کشور است و امید داریم با تلاش مدیران فعلی این باشگاه که از تجربه ودانش کافی برخوردارند و صدالبته حمایت و همراهی مسئولان و مردم البرز بستر حضور گل ریحان در لیگ برتر مهیا شود و این تیم با ریشه دواندن در استان پرعیار البرز روزی به نماد واقعی فوتبال البرز مبدل شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز