بازدید مسئولین استانی و شهرستانی از پروژه های ورزشی نیمه تمام شهرستان مریوان

۱۳۹۹/۰۵/۲۸ - ۱۲:۲۵:۳۱
کد خبر: ۱۰۴۵۸۱۷
بازدید مسئولین استانی و شهرستانی از پروژه های ورزشی نیمه تمام شهرستان مریوان
حامدجولائی مدیرکل ورزش و جوانان کردستان در یک سفر یک روزه به سروآباد و مریوان از پروژه های نیمه تمام این شهرستان ها را مورد بازدید قرار داد.
به گزارش خبرگزاری برنا از کردستان، مدیرکل دستگاه ورزش و جوانان استان روز دوشنبه 27 مردادماه به منظور شرکت در کمیته برنامه ریزی شهرستان مریوان با حضور در شهرستان های سروآباد و مریوان وضعیت پروژه ها و اماکن ورزشی این دو شهرستان را مورد ارزیابی قرار داد.
 
جولائی در ابتدای سفر خود در دفتر فرماندار شهرستان سروآباد حضور پیدا کرد و وضعیت دو حوزه ورزش و جوانان و همچنین مشکلات بر سر راه احداث پروژه های ورزشی پایگاه قایقرانی و سالن سقف بلند این شهرستان را با "یوسف باشی" فرماندار مورد بررسی قرار دادند.
 
مدیرکل ورزش و جوانان کردستان در ادامه سفر خود با حضور در شهرستان مریوان همراه با رئیس مدیریت و برنامه ریزی استان و فرماندار از پروژه های بهسازی سیستم آبیاری چمن طبیعی و احداث زیرسازی پیست تارتان مجموعه ورزشی زاگرس و خانه تکواندو شهرستان مریوان بازدید کردند.
 
جولایی در این بازدید با بیان اینکه سال‌های گذشته ۱۴۰ پروژه ورزشی بزرگ و کوچک در استان تکمیل شده است، یادآور شد: مریوان از لحاظ فضای ورزشی وضعیت مطلوبی ندارد و باید توجه بیشتری به ایجاد سالن‌های ورزشی و چمن های طبیعی و مصنوعی در این شهرستان شود.
 
مدیرکل ورزش و جوانان کردستان با اشاره به وجود استعدادهای زیاد ورزشی در میان ورزشکاران و جوانان شهرستان مریوان افزود؛ امیدوارم با همکاری و حمایت سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان و فرمانداری این شهرستان بتوانیم در کوتاهترین زمان ممکن پروژه های ورزشی را به پایان برسانیم تا مزایای آن نصیب جوانان این مرز و بوم شود.
 
گفتنی است؛ خانه تکواندو مریوان با 35 درصد پیشرفت فیزیکی بنا است با نام "نسیبه شهبازی" بانوی ناشنوای ورزشکار مریوانی که تنها مدال طلای کشورمان در رشته تکواندو المپیک ناشنوایان 2017 ترکیه را کسب کرد ساخته شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز