نماینده خوی و چایپاره در مجلس :

پیگیر جدی ارتقاء زیرساخت های ریلی پایانه مرزی رازی هستیم

۱۳۹۹/۰۵/۲۹ - ۱۰:۲۲:۴۰
کد خبر: ۱۰۴۶۲۵۰
پیگیر جدی ارتقاء زیرساخت های ریلی پایانه مرزی رازی هستیم
نماینده خوی و چایپاره در مجلس با اشاره به لزوم توجه به توسعه ریلی مبادی ورودی و خروجی کشور گفت: به صورت جدی پیگیر ارتقاء ظرفیت های ریلی در پایانه مرزی رازی خوی هستیم .

به گزارش برنا آذربایجان‌غربی، عادل نجف زاده نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس شورای اسلامی در حاشیه بازدید از مجموعه راه آهن جمهوری اسلامی ایران که بهمراه اعضای کمیسیون عمران مجلس صورت گرفت با حضور در جمع خبرنگاران بخش حمل و نقل را یکی از اصلی ترین و برترین استراتژی های جممهوری اسلامی دانسته و گفت: بخش حمل و نقل با توجه به توانمندی های کشور در حوزه لجستیک و قرارگیری جمهوری اسلامی ایران در شاهراه کریدور های شمال به جنوب و همچنین غرب به شرق و بعنوان ارتباط دهنده کشور ها و اقتصاد های جهانی مختلف باید به معنای واقعی در کشور توسعه یابد.

وی حوزه حمل و نقل ریلی را یکی از توانمند ترین حوزه های حمل و نقل عنوان کرده و افزود : با توجه به منویات مقام معظم رهبری و نامگذاری سال جاری به نام جهش تولید دولت و مجلس باید تمام توان خود را برای افزایش درآمدزایی در حوزه حمل و نقل به کار گرفته تا باعث افزایش تاثیر بخش حمل و نقل در تولید ناخالص داخلی گردد.

وی با اشاره به بازدید اعضای کمیسیون عمران مجلس از مجموعه راه آهن خاطر نشان کرد: امروز شاهد روحیه مضاعف و جهادگونه در مجوعه راه آهن برای ارتقاء زیرساخت‌ها ، کاهش ساعات توقف و استفاده از تکنولوژی نوین و انرژی‌های برتر برای پیشبرد اهداف مجموعه هستیم.

نجف زاده عضو کمیسیون عمران مجلس ادامه داد: عدم اتصال شبکه ریلی به مبادی خروجی و ورودی کشور و کریدور های اصلی تجارت و اقتصاد جهانی یکی از اساسی ترین مشکلات حوزه راه آهن می‌باشد که شاهد عزم جدی برای حل این مشکلات می باشیم که به جد پیگیر این موضوع خواهیم بود.

وی در پایان با اشاره به موقعیت مرزی شهرستان خوی و وجود پایانه مرزی رازی گفت: پیگیر ایجاد زیرساخت‌های لازم برای توسعه حوزه راه آهن در پایانه مرزی رازی هستیم و همچنین در جلساتی که با مدیرعامل راه آهن کشور داشته ایم خواستار توزیع عادلانه شرایط استخدامی برای استفاده جوانان مرزنشین و اشتغال آنان در بخش های اداری و فنی راه آهن می باشیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز