فرماندار ارومیه: کنکور امسال به خاطر کرونا در ۴۸ حوزه آزمونی ارومیه برگزار می‌شود

۱۳۹۹/۰۵/۲۹ - ۱۲:۰۴:۴۸
کد خبر: ۱۰۴۶۳۳۵
فرماندار ارومیه: کنکور امسال به خاطر کرونا در ۴۸ حوزه آزمونی ارومیه برگزار می‌شود
فرماندار ارومیه گفت: کنکور امسال به خاطر شیوع بیماری کرونا و در راستای رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی در ۴۸ حوزه آزمونی شامل دانشگاه‌ها و مدارس این شهرستان برگزار می‌شود.

به گزارش برنا آذربایجان‌غربی، علیرضا ملامحمدی زاده افزود: در این حوزه ها، ۱۹ هزار و ۷۰۹ داوطلب با هم به رقابت می‌پردازند که از این تعداد، ۱۱ هزار و ۴۴۰ نفر زن و هشت هزار و ۲۶۹ نفر مرد هستند.

وی اضافه کرد: زمان این آزمون نیز نسبت به سال های گذشته طولانی شده به طوری که امروز، چهارشنبه داوطلبان گروه هنر، روز پنجشنبه داوطلبان گروه علوم انسانی و علوم ریاضی و فنی، روز جمعه داوطلبان گروه علوم تجربی و روزشنبه هم داوطلبان گروه زبان با هم رقابت می کنند.

فرماندار ارومیه ادامه داد: از کل داوطلبان نزدیک به ۹۰۰ نفر در گروه هنر و نزدیک به ۲ هزار و ۳۰۰ نفر در گروه زبان رقابت خواهند کرد که به علت کم بودن تعداد داوطلبان، این آزمون ها در دانشگاه ارومیه برگزار می شود.

ملامحمدی زاده گفت: در گروه علوم ریاضی و فنی نیز افزون بر ۲ هزار نفر طی سال جاری در ارومیه به رقابت می پردازند که آزمون آنان در دانشگاه ارومیه و دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه برگزار خواهد شد.

وی افزود: در گروه علوم انسانی نیز بیش از چهار هزار و ۷۰۰ نفر در ۱۱ حوزه آزمونی و حدود ۹ هزار و ۸۰۰ نفر در گروه علوم تجربی با حضور در ۳۲ حوزه آزمونی با هم رقابت خواهند کرد.

 وی بیان کرد: امسال از ظرفیت مدارس نیز برای برگزاری کنکور استفاده شده تا بیشترین فاصله اجتماعی رعایت شود.

فرماندار ارومیه اظهار کرد: علاوه بر آن، گندزدایی های لازم به صورت مستمر در حوزه های آزمونی انجام می گیرد و داوطلبان موظف هستند همه پروتکل ها را که پیشتر در اختیار آنان گذاشته شده، رعایت کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز