مدیرکل ورزش و جوانان یزد خبرداد:

افتتاح ۵ طرح ورزشی به مناسبت هفته دولت در یزد

۱۳۹۹/۰۵/۳۱ - ۱۱:۳۵:۰۰
کد خبر: ۱۰۴۶۳۶۱
افتتاح ۵ طرح ورزشی به مناسبت هفته دولت در یزد
مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان یزد از افتتاح 5 پروژه ورزشی به مناسبت هفته دولت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنایزد؛ "مسعود شریعتی" مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان یزد گفت: 5 پروژه ورزشی قابل افتتاح و آماده بهره برداری در هفته دولت سال‌جاری پیش بینی شده است که این پروژه‌ها با اعتباری قریب به  3 میلیارد تومان احداث شده که خدمتی دیگر از دولت تدبیر و امید به مردم شریف استان خواهد بود.

شریعتی با اشاره به افتتاح سالن ورزشی شهدای نصرآباد در عید سعید غدیر خم، افزود: این سالن ورزشی  از پروژه های پیش بینی شده برای افتتاح در هفته دولت بود که با حضور استاندار و نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی در ایام عید غدیر خم به بهره برداری رسید .

مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان یزد همچنین تصریح کرد: برای احداث این سالن بیش از یک میلیارد و 400 میلیون تومان هزینه شده است.

وی بیان کرد: زورخانه امام علی(ع) شهرستان بهاباد در مساحتی به متراژ 800 مترمربع و با اعتباری قریب به 900 میلیون تومان از دیگر پروژه‌های آماده افتتاح در  این هفته می باشد.

شریعتی همچنین در ادامه از افتتاح سه زمین چمن مصنوعی در مزویرآباد مهریز ، روستای بنستان شهرستان بهاباد و روستای رباط پشت بادام اردکان خبر داد و گفت: در مجموع این پروژه‌ها با اعتباری بالغ بر 800 میلیون تومان به بهره برداری خواهد رسید.

 

نظر شما