مدیر عامل باشگاه فتح صدر البرز در گفتگو با برنا:

فتح صدر برای ایجاد رقابت در تکواندو آمده است/ مجهزترین آکادمی تکواندو خاورمیانه در البرز احداث می شود

۱۳۹۹/۰۵/۲۹ - ۱۲:۳۸:۱۲
کد خبر: ۱۰۴۶۴۱۶
فتح صدر برای ایجاد رقابت در تکواندو آمده است/ مجهزترین آکادمی تکواندو خاورمیانه در البرز احداث می شود
مدیر عامل باشگاه فتح صدر البرز در خصوص علت سرمایه گذاری در رشته تکواندو گفت: فتح صدر برای ایجاد رقابت در لیگ تکواندو آمده و معتقدیم در سایه همین رقابت قهرمان های پرشماری در سطح کشور ظهور خواهند کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، مصطفی شریفی اظهار کرد: سال های اخیر لیگ تکواندو به صورت تک قطبی برگزار می شد و از همان ابتدا مشخص بود که یک تیم قوی قهرمان می شود اما امسال قهرمانی تیم فتح البرز نشان داد که دوران تک قطبی بودن لیگ به پایان آمده است.

وی با اشاره به قهرمانی مشترک باشگاه فتح صدر البرز با تیم کن در جام کوثر گفت: این تیم تهرانی همواره قهرمان مسابقات بوده اما امسال بانوان ما شاهکار کردند و علیرغم پیروزی مقابل این تیم در مجموع امتیازات نیز صدرنشین بودند و قهرمانی لیگ شایسته باشگاه فتح صدر البرز بود.

مدیر عامل باشگاه فتح صدر در خصوص نیمه تمام ماندن لیگ گفت: قهرمانی تیم ما روی کاغذ قطعی شده بود و بازیکنان از آمادگی و انگیزه خاصی برخوردار بودند اما با شیوع کرونا لیگ نیمه تمام ماند و فتح صدر به همراه باشگاه کن بعنوان قهرمان این رقابت ها معرفی شدند.

فتح

شریفی تأکید کرد: تعطیلی لیگ و مسابقات تکواندو دردی را دوا نمی کند چراکه اغلب برنامه های اجتماعی و مسابقات فوتبال در حالی پیگیری می شود که کوچک ترین فاصله اجتماعی در آن رعایت نمی شود و لذا اعتقاد دارم این تعطیلی اجباری مسابقات و باشگاه های ورزشی برای ورزش کشور زیان بار خواهد بود چراکه تمامی رقبای ما در میادین جهانی در حال پیگیری ورزش خود هستند.

وی ضمن اشاره به شرایط فنی تیم فتح صدر البرز عنوان کرد: همواره به استفاده از نیروی بومی تاکید داشته ایم و از این که بهترین های تکواندوی البرز و کشور را در باشگاه فتح دورهم جمع کرده ایم بسیار خرسندیم و این نوید را می دهیم که در سال های آینده به خصوص در بخش بانوان شاهد درخشش دختران البرزی در میادین جهانی و المپیک باشیم.

مدیر عامل باشگاه فتح صدر البرز تصریح کرد: بدون شک البرز یکی از قدرت های تکواندو ایران است و استحقاق این را دارد تا یک تیم ریشه دار و با اصالت در مسابقات داخلی داشته باشد و ما هم در این راستا احساس مسئولیت کردیم تا با سرمایه گذاری در این رشته صدای تکواندو البرز را به گوش کل کشور برسانیم.

هادی ساعی با دست پر به البرز آمده است

شریفی از حضور هادی ساعی در تیم فتح صدر البرز خبرداد و اظهار کرد: آقای ساعی بعد از سال ها دوری از تکواندو بعنوان مشاورعالی مدیرعامل در باشگاه فتح حضور خواهند داشت.

وی با بیان اینکه اسطوره تکواندو جهان با دست پر به البرز آمده خاطرنشان کرد: آقای ساعی با ایده های ناب به مجموعه ما اضافه شده به گونه ای که آن ایده ها و برنامه را فقط در کشورهای صاحب سبک تکواندو می توان پیدا کرد و لذا با اهدافی که ما در این رشته دنبال می کنیم به نظر نمی رسد که چندان دور از دسترس باشد.

ساعی

مدیر عامل باشگاه فتح صدر در پاسخ به این سوال که حضور هادی ساعی چه دستاوردی را برای تکواندوی البرز خواهد داشت عنوان کرد: ما صرفا به دنبال نام ایشان نبودیم و از آقای ساعی خواستیم تا با ارائه برنامه های حرفه ای استعدادهای البرزی را در مسیر اسطوره شدن قرار دهد.

شریفی از احداث مجهزترین آکادمی تکواندو خاورمیانه در البرز خبرداد و گفت: به دنبال احداث بزرگترین و مجهزترین مرکز تکواندو خاورمیانه هستیم تا به صورت زیرساختی و سخت افزاری نشان دهیم که وجود این همه ستاره در تکواندو البرز بی دلیل نیست.

وی در پایان تصریح کرد: رایزنی های لازم را انجام داده ایم و بزودی کلنگ بزرگترین آکادمی تخصصی تکواندو خاورمیانه در البرز به زمین می خورد و این نوید را می دهیم که سایر کشورهای صاحب سبک دنیا نیز از کمپ تمرینی این طرح ملی استفاده خواهند کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز