رییس هیئت ورزش های همگانی شهرستان ساوجبلاغ عنوان کرد:

پیشگامی خانواده ورزش های همگانی برای مقابله با کرونا / پویش "آماده باش" استمرار یابد

۱۳۹۹/۰۵/۲۹ - ۱۲:۳۸:۰۵
کد خبر: ۱۰۴۶۴۲۰
پیشگامی خانواده ورزش های همگانی برای مقابله با کرونا / پویش آماده باش استمرار یابد
رییس هیئت ورزش های همگانی شهرستان ساوجبلاغ گفت: پیشگامی خانواده ورزش های همگانی برای مقابله با کرونا بسیار ارزشمند واثرگذار است و می تواند در قالب طرح آماده باش خروجی مثبتی را به دنبال داشته باشد.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، داود کمالی اظهار کرد: در شرایطی که محدودیت های کرونایی فعالیت های ورزشی در باشگاه ها را دچار مشکل و وقفه کرده است این پویش می تواند طیف های مختلف مردم را در سطحی از آمادگی جسمانی و روحی روانی حفظ کند.

وی افزود: البته معتقدم این پویش باید محدود به زمان مشخصی نباشد و با استمرار آن بتوان نتایج بهتری را حاصل کرد و بستر برای برنامه ریزی و اجرای برنامه های متنوع از سوی کمیته های متنوع فدراسیون همگانی واستان ها و شهرستان ها مهیا باشد.

کمالی با اشاره به اینکه 3 کمیته آمادگی جسمانی، پیلاتس و یوگا این شهرستان در فاز اول پویش آماده باش در قالب برنامه ریزی خوب هیئت استان مشارکتی فعال و اثربخش داشته اند گفت: اجرای برنامه های متنوع در بستر بوستان ها و فضای مجازی در دستور کار قراردارد و تلاش می کنیم تا پایان این پویش جامعه هدف یعنی خانواده ها را ترغیب به فعالیت بدنی کنیم.

رییس هیئت ورزش های همگانی شهرستان ساوجبلاغ با اشاره به اینکه پیش از شیوع کرونا فعالیت ورزش صبحگاهی در چندین پارک شهرستان دایر بود ودر حال حاضر به پارک بانوان هشتگرد محدود شده است گفت: پویش آماده باش خلاء فعالیت واثرگذاری باشگاه های ورزشی را نمی تواند پر کند اما ابزار مناسبی است که در ایام کرونا از ورزش دور نمانیم و با ساده ترین روش ها فعالیت بدنی و آمادگی جسمانی خود را در حد مناسب حفظ کنیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز