مدیرکل ورزش وجوانان لرستان :

دفتر هیئت نابینایان و کم بینایان استان به بهره برداری می رسد / به برنامه های راهبردی در حوزه ورزش اعتقاد داریم

۱۳۹۹/۰۵/۲۹ - ۱۴:۰۶:۱۹
کد خبر: ۱۰۴۶۵۴۷
دفتر هیئت نابینایان و کم بینایان استان به بهره برداری می رسد / به برنامه های راهبردی در حوزه ورزش اعتقاد داریم
سید علی کریمی گفت:موفقیت های کسب شده توسط ورزشکاران هیئت نابینایان و کم بینایان لرستان نشان دهنده ظرفیت وپتانسیل بالای ورزش استان است .

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان  ؛ کریمی پیش از ظهر روز چهارشنبه در مجمع انتخاباتی هیات نابینایان و کم بینایان لرستان ،اظهار کرد: رشته ورزشی نابینایان از گذشته تا امروزیکی از رشته های ورزشی است  افتخارات بسیار بزرگی را در عرصه های مختلف توسط ورزشکاران لرستانی  چه در سطح کشوری وچه در سطوح جهانی و همچنین  بازی های  آسیایی  و المپیک  کسب کرده  است.  

او موفقیت های کسب شده توسط ورزشکاران هیئت نابینایان و کم بینایان را  نشان دهنده ظرفیت وپتانسیل بالای ورزش لرستان دانست و افزود:باتوجه به انجمن های خاصی که این هیئت  دارد در رشته های مختلف ورزش نابینایان وکم بینایان ازجمله رشته دوو میدانی افتخار آفرینی  های زیادی داشته ایم  به  طوریکه  این موفقیت ها وافتخارات مارا مجاب می کند که  برنامه های خاصی برای توسعه وپیشرفت این رشته ورزشی در استان داشته باشیم.

کریمی با بیان اینکه  باید در ورزش به دنبال افق های بلندی باشیم، تصریح کرد:موفقیت های  این رشته ورزشی  نشان می دهد که باید قدرت وظرفیت ورزشکاران نابینا وکم بینای لرستانی  را  در سطح آسیایی ، جهانی و المپیک مطرح کنیم و رییس جدید  هیئت جدید باید برنامه ریری خوبی را طی  این چهارسال برای رسیدن به این هدف داشته باشند .

مدیرکل ورزش وجوانان لرستان با بیان اینکه  اتفاقات خوبی در ورزش استان افتاده است، ادامه داد: تلاش می کنیم  زیرساخت ها وشرایط  پیشرفت بیشتر هیئت را فراهم کنیم.

او با بیان اینکه  دفتر هیئت نابینایان و کم بینایان در مجموعه ورزشی تختی به بهره برداری می رسد ، گفت: ورزش نابینایان و کم بینایان  باید در دو حوزه ورزش قهرمانی وهمگانی  پیشرفت کند.

 کریمی با بیان اینکه  هیئت جدید نابینایان وکم بینایان باید  رسیدگی به پیشکسوتان این رشته ورزشی را در اولویت ها  قرار دهد ، یادآورشد: این رشته ورزشی باید در حوزه  بانوان  که یکی از شاخص های ارزیابی وزارت ورزش ودستگاه ورزش استان محسوب می شود نیز پیشرفت کند.

مدیرکل ورزش وجوانان لرستان استفاده  از سایر ظرفیت های دیگررا برای پیشرفت هیئت نابینایان وکم بینایان مهم دانست و با بیان اینکه  استفاده  از پتانسیل هیئت های ورزشی  دیگر در استان می تواند از برنامه های خوب برای پیشرفت این رشته ورزشی باشد ، افزود: استفاده از ظرفیت های خوبی که در ورزش استان است  وهمچنین ظرفیت سایر دستگاه ها مثل آموزش وپرورش وبهزیستی و... مستلزم عملیاتی کردن برنامه های طراحی شده در این زمینه است.

 کریمی با بیان اینکه  به برنامه های راهبردی در حوزه ورزش استان اعتقاد داریم خواستار  ورود افراد متخصص و تحصیل کرده در این زمینه  شد و تاکید کرد: امیدوارم به سطحی برسیم که برنامه های راهبردی فدراسیون های ورزشی  با برنامه ریزی  متخصصین و نخبگان حوزه ورزش در لرستان  انجام شود.

 

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز