دیروز صورت گرفت:

تقدیر معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی از سرپرست هیات ورزش های همگانی استان اربیل

۱۳۹۹/۰۵/۲۹ - ۱۵:۰۸:۵۰
کد خبر: ۱۰۴۶۵۶۰
تقدیر معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی از سرپرست هیات ورزش های همگانی استان اربیل
سید عبدالحمید احمدی معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان با اهدای لوحی از سرپرست هیات ورزش های همگانی تقدیر و قدردانی کرد.

به گزارش برنا، سید عبدالحمید احمدی معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان به پاس تلاش های متعهدانه و خالصانه در راه همگانی شدن ورزش و ارتقا سهم ورزش در سلامت عمومی مردم و به دلیل اهتمام جدی در اجرای سیاست های وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون ورزشی های همگانی با اهدای لوحی از سرپرست هیات ورزش های همگانی استان اردبیل تقدیر و قدردانی کرد.

متن لوح:
سرکار خانم تیموریان
سرپرست محترم هیات ورزش های همگانی استان اردبیل
با سلام و احترام ؛
بسیار مایه خرسندی است که ورزش کشور دارای مدیران ارزشمند و پرتلاشی است که متعهدانه و خالصانه در راه همگانی شدن ورزش و ارتقا سهم در سلامت عمومی مردم تلاش می کنند. تلاشی که بخشی از آن به لطف پویش سراسری ورزش در خانه در ایام قرنطینه خانگی به منصه ظهور رسید و زمینه تقدیر سازمان بهداشت جهانی از مجموعه ورزش همگانی کشور را فراهم نمود. بدینوسیله مراتب تقدیر و تشکر خود را از سرکار عالی و مجموعه همکاران هیات ورزش های همگانی آن استان به دلیل اهتمام جدی در اجرای سیاست های وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون ورزشی های همگانی ابراز کرده و موفقیت توام با سلامتی و تندرستی از خداوند منان را خواستارم.
 
سید عبدالحمید احمدی
معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز