ثبت‌نام ۲۰ هزار نفر از مجموع ثبت نام کنندگان مسکن ملی

۱۳۹۹/۰۵/۲۹ - ۱۷:۳۴:۲۳
کد خبر: ۱۰۴۶۶۳۳
ثبت‌نام  ۲۰ هزار نفر از مجموع ثبت نام کنندگان مسکن ملی
وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه بطور میانگین هر هفته ۳۰ تا ۶۰ کیلومتر راه در سراسر کشور مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد، گفت: ۸۰۰ کیلومتر راه در هفته دولت در نقاط مختلف کشورمان افتتاح می‌شود.

به گزارش برنا آذربایجان‌غربی، محمد اسلامی عصر امروز در جریان سفر به استان و کلنگ زنی محور خوی_قطور_رازی در جمع خبرنگاران با اشاره به افتتاح بیش از ۳۷۴ کیلومتر راه در هفته دولت در آذربایجان غربی، اظهار داشت: این راه‌ها شامل بزرگ‌راه، راه اصلی و روستایی و بهسازی و روکش آسفالت‌ است.

وی گفت: عملیات اجرایی باند دوم جاده خوی به رازی آغاز شده و اهتمام ما به آن است تا سه سال آینده اتوبانی در شأن شخصیت مردم منطقه ایجاد شود.

اسلامی با بیان این که جاده ایواوغلی به بازرگان نیز تعریض می‌شود، افزود: اقداماتی در گذشته شروع شده بود اما به دلایلی عملیات اجرایی متوقف شده بود که خوشبختانه موانع مرتفع شده‌ و پروژه دوباره شروع بکار می کند.

وزیر راه و شهرسازی در خصوص ایمن سازی محور سه راهی چایپاره نیز گفت: برای ایمن سازی این محور پرحادثه تقاطع غیر همسطح و تعریض چهار بانده مسیر در دست اجراست.

 اسلامی با اشاره به آخرین روند اجرایی اقدام ملی مسکن در سطح کشورمان، گفت: با ثبت نام گستر‌ده‌ای که انجام شد بیش از ۵۳۰ هزار نفر واجد شرایط هستند که تاکنون ۲۰ هزار نفر حساب افتتاح و پول واریز کرده‌اند.

وی یادآور شد: یکی از نکات مهم در تحلیل پایش این است که ۱۱۶ هزار نفر از کسانی که ثبت نام کرده‌اند از جامعه کارگری هستند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز