دیدار استاندار البرز با رییس سازمان برنامه و بودجه /تکمیل پروژه های ملی محور گفتگو

۱۳۹۹/۰۵/۳۰ - ۰۹:۵۴:۳۸
کد خبر: ۱۰۴۶۷۸۲
دیدار استاندار البرز با رییس سازمان برنامه و بودجه /تکمیل پروژه های ملی محور گفتگو
استاندار البرز در دیدار با معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور در خصوص تسریع در تکمیل پروژه های عمرانی این استان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، عزیزالله شهبازی در این دیدار که شامگاه چهارشنبه برگزار شد ضمن ارائه گزارش از وضعیت پروژه های عمرانی استان به رییس سازمان برنامه و بودجه کشور، راه کارهای تسریع در تکمیل پروژه ها را مورد بررسی قرار گرفت.

در این دیدار در خصوص پروژه های عمرانی استان بویژه کنار گذر شمالی کرج و قطار شهری کرج تبادل نظر شد.

پیش از این با حضور رییس سازمان برنامه و بودجه کشور در البرز، هزار میلیارد تومان اعتبار به تکمیل پروژه منطقه 2 آزادراه تهران- شمال و همچنین علاوه بر جلب مشارکت ملی در پروژه کمربندشمالی کرج حدود 400 میلیارد تومان اعتبار ملی نیز برای تسریع در تکمیل این شریان حیاتی برای کرج، اختصاص یافت.

البرز بار ترافیک ملی را بر دوش دارد و مردم این استان از تنگناهای ترافیکی رنج می برند، از این رو سرعت بخشی به روند تکمیل پروژه های بزرگ راه سازی استان به جد در دستور کار قرار گرفته است.

البرز پس از بهره برداری از منطقه یک آزادراه تهران-شمال، ادامه آزادراه همت در البرز، قطار برقی کرج-هشتگرد و تعریض گلوگاه آزادراه تهران-کرج از گرمدره تا حصارک، درصدد است با پیگیری های ویژه نسبت به سرعت بخشی به پروژه منطقه 2 آزادراه تهران-شمال، کمربندشمالی کرج، قطار شهری کرج، آزادراه چرمشهر-آبیک و راه هشتگرد-طالقان کمک کند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز