حادثه رانندگی در سنندج :

برخورد خودرو سواری پژوپارس با تیر چراغ برق یک مصدوم برجای گذاشت

۱۳۹۹/۰۵/۳۰ - ۱۱:۴۹:۱۵
کد خبر: ۱۰۴۶۸۵۶
برخورد خودرو سواری پژوپارس با تیر چراغ برق یک مصدوم برجای گذاشت
معاون عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سنندج از وقوع دو حادثه رانندگی خبر داد و گفت : در این دو حادثه یک نفر به شدت زخمی شد .

به گزارش خبرگزاری برنا از کردستان، صالح زندی معاون عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سنندج گفت: بامداد دیروز یک دستگاه تانکر حامل مواد سوختی بعلت قفل شدن چرخ هایش دچار آتش سوزی شد که با حضور بموقع آتش نشانان حریق در چرخ های این تانکر مهار و از سرایت آتش به تانکر و کابین جلو گیری بعمل آمد .

وی گفت : صبح امروز هم یک دستگاه خودرو سواری پژو پارس بعلت سرعت زیاد در مسیر ورودی سنندج – کرمانشاه جلو اداره مرزبانی به تیر چراغ برق برخورد کرد .

زندی اعلام کرد : بعلت شدت برخورد درب های این خودرو قفل شده بود و راننده  هم داخل خودرو  محبوس شده بود که نیروهای عملیاتی این سازمان با حضور در محل حادثه نسبت به باز کردن درب خودرو و بیرون کشیدن این راننده اقدام نمودند.

معاون عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سنندج اعلام کرد : راننده خودرو پژو پارس به شدت از ناحیه سر ، گردن و وهمچنین از ناحیه دست به شدت آسیب دیده بود که سریعاً توسط اورژانس به مراکز درمانی منتقل شد .

 

نظر شما