ساختمان بیمارستان تکاب تا پایان شهریور به اتمام می رسد

۱۳۹۹/۰۵/۳۰ - ۱۹:۲۰:۱۳
کد خبر: ۱۰۴۷۰۴۴
ساختمان بیمارستان تکاب تا پایان شهریور به اتمام می رسد
وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اقدامات شاخص دولت در ارتقای شاخص های سلامت گفت: در ۷ سال گذشته ۶۴ بیمارستان ساخته و تحویل وزارت بهداشت شده است. پیش بینی می شود تا پایان دولت ۱۳ بیمارستان دیگر نیز تحویل شود.

به گزارش برنا آذربایجان‌غربی، محمد اسلامی روز پنجشنبه در حاشیه بازدید از بیمارستان در دست احداث تکاب با تاکید بر اینکه مراحل ساخت این بیمارستان تا پایان شهریور تمام شده و تحویل دانشگاه علوم پزشکی می شود گفت: تجهیرات بیمارستان نیز به همت مسئولین استانی آماده و به زودی نصب می شود.

وی با بیان اینکه یکی از اقدامات مهم برای تکاب که از سال گذشته توجه خاصی به آن شده ارتقای ایمنی جاده های مواصلاتی‌ است افزود: سعی کردیم سازمان ایمیدرو را به عنوان یکی از بهره برداران اصلی معادن تکاب دعوت به مشارکت کنیم که پیش بینی می شود با این اقدام و افزایش سهم اعتبارات اتفاقات خوبی در این حوزه رخ دهد.

وی گفت: طرح بافت فرسوده و تاریخی تکاب و رسیدگی به مشکل تاریخی برخی زمین های مردمی در دستور کار قرار دارد و علاوه بر تزریق منابع لازم برای بازآفرینی شهری برای مشکلات تاریخی مردم در برخی اراضی نیز در چارچوب قوانین و مقررات و با رعایت حال مردم تعیین تکلیف می شود.

اسلامی ادامه داد: ۱۳ پروژه بیمارستانی در دوره کرونا به اتمام رسیده و تحویل وزارت بهداشت شد. پیش بینی می شود با توجه به سیاست جدید اتمام پروژه های نیمه تمام از طریق افزایش اعتبارات و بهره مندی از همکاری های سازمان برنامه و بودجه بسیاری از پروژه های بالای ۷۰ درصد تا پایان کار دولت به اتمام برسد.

نظر شما
پرونده ویژه