بزودی اتفاق خواهدافتاد:

راه‌اندازی سامانه پرداخت الکترونیکی عوارض طبق پیمایش در آزاد راه ارومیه- تبریز

۱۳۹۹/۰۵/۳۱ - ۱۰:۵۴:۵۵
کد خبر: ۱۰۴۷۱۷۹
راه‌اندازی سامانه پرداخت الکترونیکی عوارض طبق پیمایش در آزاد راه ارومیه- تبریز
وزیر راه و شهرسازی با اشاره به درخواست ها و اعتراضات مکرر مسافرین مسیر ارومیه - تبریز بابت پرداخت عوارض سنگین گفت: عوارض اتوبان ها طبق قانون تعیین می شود ولی برای اینکه عدالت در پرداخت، کاهش مصرف سوخت و تصادفات جاده ای محقق شود به زودی سامانه پرداخت الکترونیکی عوارض طبق پیمایش در این مسیر راه اندازی می شود.

به گزارش برنا آذربایجان‌غربی، محمد اسلامی شامگاه پنجشنبه در پایان سفر دو روزه به استان در گفتگو با خبرنگاران تصریح کرد: بر اساس این سامانه هر کسی باید به اندازه مسیری که پیموده است پرداخت عوارض داشته باشد و پرداخت از یک مبدا به یک مقصد دیگر وجود نخواهد داشت.

وی افزود: بر اساس این سامانه افرادی که تردد بسیار دارند تا ۵۰ درصد تخفیف عوارضی خواهند داشت. سامانه می تواند رضایت مردمی را تامین کند.

اسلامی با اشاره به دستاوردهای سفر دو روزه به استان نیز گفت: در این سفر علاوه بر افتتاح ۴۳۷ کیلومتر انواع راه، عملیات تعدادی از قطعات مهم توسعه جاده ای نیز آغاز شد.

وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: متعهد شده ایم تا عقب ماندگی استان در بهره مندی از راه آسفالت روستایی را جبران کنیم.

وی از این خبر داد که تا پایان سال ۶۰۰ کیلومتر انواع راه در استان افتتاح و به بهره برداری می رسد.

اسلامی در خصوص مشکلات تاریخی طیفی از مردم در شهرهای مختلف بخاطر اراضی نیز گفت: برای حل این مشکل نیز به جهت کوهستانی بودن برخی شهرها و نیز نداشتن زمین دولتی، بر اساس قانون و کسب رضایتمندی عمومی از طریق الحاق به محدوده درصدد حل این مسائل هستیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز