معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران:

شرق مازندران نیازمند اعتبارات بیشتری در راه روستایی است

۱۳۹۹/۰۵/۳۱ - ۱۲:۰۸:۱۴
کد خبر: ۱۰۴۷۲۱۵
شرق مازندران نیازمند اعتبارات بیشتری در راه روستایی است
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران گفت: جهت بهسازی و آسفالت راه روستایی و همچنین تثبیت راه‌های رانشی در شرق استان نیازمند اعتبارات بیشتری هستیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از ساری؛ مهدی رازجویان در جلسه شورای اداری مازندران که با محوریت توسعه شهرستان‌های شرق استان در بهشهر برگزار شد، گفت: تلاش برای بهسازی و آسفالت راه روستایی از دغدغه‌های جدی دولت است که امیدواریم با اختصاص اعتبارات بیشتر در شرق مازندران اتفاقات بهتری رقم بخورد.

او با اشاره به مشکلات موجود در راه دسترسی ارم به سوچلما در شهرستان نکا، افزود: در این بخش دو میلیارد تومان و برای راه تجرخیل یک میلیارد و ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده است.

رازجویان با تاکید بر اینکه جهت آسفالت محور یخکش به پاسند، ۲۰ میلیارد تومان اعتبار اختصاص یافته، اظهار داشت: جهت تسریع در اتمام این پروژه، بسیج سازندگی جایگزین پیمانکار قبلی شد.

او تخصیص اعتبار به پل تنگه کیاسر بهشهر را از جمله اعتبارات ستاد بحران استان دانست و ادامه داد: پیگیری‌های لازم جهت تخصیص این بودجه ادامه دارد.

معاون هماهنگی و امور عمرانی استانداری مازندران گفت: جهت ایجاد فیبرنوری در شرق مازندران بین راهداری و مخابرات ، اختلاف نظرهایی وجود داشت که این مشکل نیز برطرف گردید.

رازجویان با بیان اینکه عملیات اجرایی راه بندرامیرآباد به رستمکلا، به سازمان راهداری سپرده شده تا کیفیت پروژه بهبود یابد، افزود: پل تیله‌نو در محور گلوگاه هم از محل اعتبارات حوادثی بهسازی خواهد شد.

او همچنین گفت: با توجه به اینکه بهشهر یک شهر تاریخی محسوب می‌شود باید بسته فرهنگی این کهن‌شهر فراهم شود تا قدمت و تاریخ آن به اطلاع گردشگران برسد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز