مدیر عامل بانک پاسارگاد:

مشارکت بانک پاسارگاد در ساخت سد معشوره / مشارکت در ساخت و تکمیل جاده پلدختر به خرم آباد

۱۳۹۹/۰۶/۰۱ - ۰۱:۰۴:۰۰
کد خبر: ۱۰۴۷۳۸۱
مشارکت بانک پاسارگاد در ساخت سد معشوره /  مشارکت در ساخت و تکمیل جاده پلدختر به خرم آباد
مجید قاسمی از اعلام آمادگی بانک پاسارگاد برای مشارکت در اجرای طرح های دارای توجیه اقتصادی لرستان خبر داد .

به گزارش خبرگزاری برنااز لرستان ؛ قاسمی در جلسه بررسی نقش بانک پاسارگاد در زمینه حمایت های مالی و توسعه سرمایه گذاری استان ،اظهار کرد: لرستان دارای نعمت ها و مواهب طبیعی و خدادادی بسیاری است که باید با شناخت توانمندی های آن، این استان را آن گونه که شایسته است با برنامه‌ریزی و سرمایه‌گذاری در حوزه های مختلف به سطح خوبی از درآمد برسانیم .

اوبا اشاره به اینکه حضور در لرستان توفیقی برای تبادل نظر در زمینه توسعه استان بود، افزود: امیدواریم به گونه ای عمل کنیم که اقتصاد لرستان پویا شود و با توجه به ظرفیت هایی که دارد، حتی بتواند به سایر استان های همجوار خود کمک کند .

قاسمی تصریح کرد: در نظر داریم با استفاده از امکانات، در حمایت از سرمایه گذاران و پروژه های استان به خصوص صنایع تکمیلی بخش کشاورزی نقش اول را ایفا کنیم .

او بیان کرد: با استفاده از تبصره ۵۶ قانون بودجه، در کنار سایر بانک ها برای مشارکت در ساخت و تکمیل جاده پلدختر به خرم آباد وارد عمل خواهیم شد .

مدیرعامل بانک پاسارگاد خاطر نشان کرد: سرمایه گذاری در طرح های نیمه تمام اقتصادی و عمرانی که توجیه اقتصادی دارند از دیگر اهداف بانک پاسارگاد برای مشارکت در استان لرستان خواهد بود .

 قاسمی  ادامه داد: در مجموع تولید محصولات کشاورزی در لرستان عالیست اما لازم است که ارزش افزوده حاصل از فروش این محصولات با انجام سرمایه گذاری در طرح ها، بسته بندی محصولات و صادرات آن بالاتر رود .

او در پاسخ به نحوه مشارکت بانک پاسارگاد در ساخت سد معشوره،  یادآورشد: در رابطه با وضعیت فعلی این سد پیگیری هایی در وزارت نیرو انجام شده است که در صورت رفع محدودیت های سرمایه گذاری و ایجاد کنسرسیوم برای بانکها، طرح هایی در حوزه سدهای کشور با مشارکت بانک ها اجرایی خواهد شد .

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز