رئیس کمیسیون هنر شورای شهر کرج:

کرج از کمبود سرانه های فرهنگی رنج می برد/ افتتاح گالری هنری مجموعه میلاد تا ۳ ماه آینده

۱۳۹۹/۰۶/۰۱ - ۱۱:۵۷:۳۵
کد خبر: ۱۰۴۷۵۶۰
کرج از کمبود سرانه های فرهنگی رنج می برد/ افتتاح گالری هنری مجموعه میلاد تا ۳ ماه آینده
رئیس کمیسیون هنر شورای شهر کرج گفت: این کلانشهر از کمبود سرانه های فرهنگی به خصوص موزه و گالری های هنری در رنج است.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، رحیم خستو اظهار کرد: با توجه به افزایش و رشد بی رویه جمعیت در کلانشهر کرج در سرانه  های فرهنگی هنری به خصوص موزه و گالری بسیار ضعیف هستیم.

وی افزود: در این راستا یک سری اقدامات توسط اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز در حال انجام است و شهرداری نیز اقداماتی در راستای افزایش راه اندازی گالری انجام داده که ظرف مدت سه ماه آینده گالری شهرداری در مجتمع فرهنگی ورزشی میلاد در دو طبقه راه اندازی می شود.

نائب رئیس شورای شهر کرج افزود: شهر کرج بنا به  دلایل مختلفی هم خاستگاه و هم مامن و محل زندگی بسیاری از هنرمندان است اما متاسفانه مردم شهر کرج به دلیل فقدان این ساختارها بی بهره از دیدن زیبائها یی هستند که توسط این هنرمندان خلق می شود.

خستو تصریح کرد: طی سال های گذشته با توجه به تذکرات شورای شهر در خصوص اکران ها، تبلیغات، تصویرها و طرح های سطح شهر کرج در مناسبت های ملی و مذهبی  مناسب و در خور این کلانشهر نبود در این راستا کمیته گرافیک در سیما منظر شهرداری تشکیل و در این خصوص همکاری تنگاتنگی با  سازمان فرهنگی در حال انجام است و نتیجه آن اکران های در خور  در عید سعید غدیردر سطح شهر بود.

عضو شورای اسلامی شهر کرج بیان کرد: گالری هیو در آستانه ماه محرم با ارائه پوسترهایی طراحی شده از هنرمندان به بهره برداری رسید و ان شاالله بستری برای تحول بهتر و گسترش عنصر زیبایی شناختی در کلانشهر کرج شود.

 

نظر شما