آخرین و جدیدترین آمارکرونایی های استان البرز تا اول شهریورماه ۹۹

۱۳۹۹/۰۶/۰۱ - ۱۲:۳۰:۳۶
کد خبر: ۱۰۴۷۵۹۱
آخرین و جدیدترین آمارکرونایی های استان البرز تا اول شهریورماه ۹۹
رئیس دانشگاه علوم پزشکی البرز گفت:از دیروز تا امروز ۱ شهریور ۵۰ بیمار با علائم کووید 19 در مراکز درمانی استان بستری شده اند.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، دکتر حسین کریم اظهار کرد: مجموع کل  موارد بستری شامل ( قطعی ، محتمل و مشکوک ) از ابتدای شیوع کرونا تا به امروز در استان البرز    ۱۴ هزارو ۶۷۳ نفر  بوده که از این تعداد  ۱۳ هزار و ۷۹۷ نفر مورد قطعی مثبت  و بستری بوده اند.

وی  با بیان اینکه در حال حاضر  تعداد ۵۰۴ نفر شامل موارد ( قطعی ، محتمل و مشکوک ) در مراکز درمانی بستری هستند افزود: از این تعداد  ۲۰۵ نفر بیمار قطعی کووید 19 می باشند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی البرز عنوان کرد: در ۲۴ساعت گذشته تعداد ۴۹۹ نفر سرپایی به مراکز درمانی و بهداشتی  استان با علائم مشکوک مراجعه کرده اند که ۵۰ مورد در بیمارستان ها بستری شده اند .

دکتر کریم با اشاره به اینکه تعداد  ۱۰۴ بیمار بستری شده جوان و پایین تر از سن پنجاه هستند تصریح کرد : تعداد بیماران بستری شده  بد حال در ۲۴ ساعته گذشته به ۱۲۲ نفر رسید.

وی افزود: متاسفانه در ۲۴ ساعت گذشته ۷ بیمار کووید 19 جان خود را از دست داده اند و مجموع جان باختگان این بیماری  در استان به   ۸۹۱ نفر رسید .

دکتر کریم در پایان تصریح کرد: از ابتدای شیوع کرونا تا کنون ۱۳هزار و ۲۶۴ نفر  از مراکز درمانی ترخیص و خوشبختانه  طی ۲۴ ساعت گذشته  ۳۵ نفر از مراکز درمانی ترخیص شده اند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز