ویسکرمی در نشست خبری :

در مسیر فعالیت با هیچ مدیری شوخی نداریم / پیگیر حل مشکل راه آهن لرستان هستیم

۱۳۹۹/۰۶/۰۲ - ۰۰:۰۶:۲۱
کد خبر: ۱۰۴۷۹۲۹
در مسیر فعالیت با هیچ مدیری شوخی نداریم  / پیگیر حل مشکل راه آهن لرستان هستیم
نماینده مردم خرم‌آباد وچگنی در مجلس شورای اسلامی گفت: با عزل و نصب‌های فامیلی، طایفه‌ای و خانوادگی مخالف هستم.

به گزارش خبرگزاری برنااز لرستان ؛ مهرداد ویسکرمی شامگاه روز شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه با بیان اینکه باید رویه عوض کردن مدیران را تغییر دهیم ،اظهار کرد: نمایندگان باید از باج خواهی  دست بردارند و دفتر خود را از ادارات جمع کنند. نمایندگان باید به کار خودشان که همان قانون‌گذاری و نظارت است برسند و دست از برخی کارها که به آن‌ها مربوط نیست بردارند تا مشکلات استان حل شود.

او با بیان اینکه در مسیر فعالیت با هیچ مدیری شوخی نداریم و برای مدیر احترام قائل هستیم ،افزود: بعضی‌ها اصلاً مدیر زاده شده‌اند ؛ ژن خوب هستند؛اگر مدیر نباشند همه جا را به هم می‌ریزند.

ویسکرمی با بیان اینکه با عزل و نصب‌های فامیلی، طایفه‌ای و خانوادگی  مخالف هستم ، تصریح کرد: آمار داریم برخی ادارات  در لرستان خانوادگی اداره می شوند.

نماینده مردم خرم آباد وچگنی در مجلس شورای اسلامی  با اشاره به  پروژه راه آهن خرم آباد ،خاطر نشان  کرد:  راه آهن  لرستان یک مشکل حاد و کوری شده است و با این روندی  در حال انجام تا بیست سال دیگر هم به  افتتاح نخواهد رسید .

او با بیان اینکه این پروژه به حدود 5 هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد ،اضافه کرد:  باتوجه  به ماده 56  می‌توان این پروژه را به بخش خصوصی واگذار کرد لذا استفاده از ظرفیت یک سرمایه گذار برای عملیاتی شدن آن هستیم.

 ویسکرمی در ادامه به بیمارستان 520 تختخوابی خرم‌آباد اشاره کرد و یادآورشد:  این پروژه تا کنون غیر فعال بوده ولی  با پیگیری‌های صورت گرفته شروع به کار خواهد کرد،همچنین  مشکل بیمارستان مهرگان  را به عنوان بیمارستان دوم خصوصی با بانک ملت  حل کرده ایم .

 او با اشاره به  پروژه صدر فولاد خرم آباد ، گفت: بر اساس قولی که داده شده  افق پیش روی این کارخانه برای حل مشکلات روشن بوده  وراه اندازی خط ذوب این کارخانه فرصت‌های شغلی زیادی ایجادخواهد کرد.

نماینده مردم خرم آباد وچگنی  در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه این پروژه حدود 600 میلیارد تومان بدهی دارد ، افزود: این پروژه  به زودی شروع به کار می کندولی اگر سرمایه گذار نتواند این کار را شروع کند بانک‌ها می‌توانند آن را تملک کرده  و این پروژه به صورت دولتی در آمده که پیگیری آن راحت تر است .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز