رئیس اتاق اصناف مرکز استان البرز:

فعالان صنفی به نحوه دریافت تسهیلات کرونایی انتقاد دارند/ شناسایی ۱۱ هزار واحد صنفی فاقد پروانه

۱۳۹۹/۰۶/۰۲ - ۱۰:۱۷:۲۴
کد خبر: ۱۰۴۸۰۰۶
فعالان صنفی به نحوه دریافت تسهیلات کرونایی انتقاد دارند/ شناسایی ۱۱ هزار واحد صنفی فاقد پروانه
رئیس اتاق اصناف مرکز استان البرز گفت: از زمان آغاز طرح شناسایی و ساماندهی واحدهای صنفی فاقد پروانه تاکنون 11 هزار واحد صنفی شناسایی ودر جهت صدور پروانه کسب آنها اقدام شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، بهروز حصاری اظهار کرد: از آغاز این طرح تاکنون ، حدود یازده هزار واحد صنفی فاقد پروانه کسب شناسایی شده است که روند قانونی کار با همکاری اتحادیه های صنفی به منظور تشکیل پرونده  و صدور پروانه کسب برای واحد های فاقد مجوز در جریان است .

 وی با ابراز خرسندی از عزم  و اراده مسئولان  اقتصادی استان در پیگیری مسائل و مشکلات اصناف و تلاش در جهت  رفع موانع کسب و کار گفت : امیدواریم با اجرای دقیق این طرح بخش قابل توجهی از مشکلات حوزه بازار که بیشتر در واحد های صنفی فاقد پروانه کسب رخ می دهد ، برطرف شود .

این مسئول صنفی افزود : امیدواریم تا پایان این طرح ، ضمن دستیابی به اهداف تعیین شده ، در ارائه خدمات مفید و شایسته به شهروندان ، سالم سازی فضای کسب و کار ، کاهش تخلفات ، شکایات و اختلافات  صنفی ، جلوگیری از خرید و فروش کالاهای بی کیفیت ، مبارزه با پدیده قاچاق و  ... شاهد تحولات اساسی و قابل توجه در سطح بازار شهر کرج باشیم .

حصاری افزود : اصناف کشور در جریان شیوع ویروس کرونا ، ضمن همکاری و مشارکت ارزنده با ستاد ملی مبارزه با کرونا و اجرای دقیق شیوه نامه های بهداشتی ، متحمل خسارات و آسیب های فراوانی شده اند و به جرات می توان گفت که خسارات وارده به اصناف با توجه به وضعیت اقتصادی کشور و التهاب ناشی از تحریم های اقتصادی ، از دیگر بخش های جامعه بسیار بیشتر بوده است .

رئیس اتاق اصناف مرکز استان البرز در پایان گفت : متاسفانه سیاست های حمایتی دولت که با هدف کمک به حوزه اصناف اتخاذ شده است به هیچ عنوان پاسخگوی خسارات وارده به اصناف نیست  ضمن آنکه طریقه دریافت تسهیلات کرونایی نیز با انتقاد هایی از سوی فعالان صنفی همراه بوده است .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز