استاندار لرستان:

افتتاح و کلنگ زنی پروژه های لرستان در هفته دولت / اعتبار یک هزار میلیاردتومانی پروژه ها

۱۳۹۹/۰۶/۰۲ - ۱۳:۰۱:۴۶
کد خبر: ۱۰۴۸۲۰۶
افتتاح و کلنگ زنی پروژه های لرستان در هفته دولت  /  اعتبار  یک هزار میلیاردتومانی پروژه ها
سید موسی خادمی از افتتاح و کلنگ زنی پروژه های لرستان در هفته دولت با اعتباری بالغ بر یک هزار میلیارد تومان خبرداد.

به گزارش خبرگزاری برنااز لرستان؛  خادمی  روز یکشنبه  در حاشیه دیدار  با حجت الاسلام  سید احمد رضا شاهرخی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه خرم‌آبادکه به مناسبت اولین روز از هفته دولت انجام گرفته بود ،اظهار کرد: این دیدار در اولین روز هفته دولت و به صورت محدود به دلیل شرایط کرونایی استان، با نماینده محترم ولی فقیه در استان برگزار شد که گزارشی از اقدامات انجام شده در حوزه های مختلف ارائه گردید .

اوافزود: تأکید بر هماهنگی دستگاه های اجرایی بویژه با مجموعه های فرهنگی خارج از دولت مانند ائمه جمعه، روحانیت و مساجد از موضوعات مهم مطرح شده در این دیدار بود .

خادمی تصریح کرد: مقابله با معضلات ناشی از تهاجم فرهنگی که در خارج از مرزها برنامه‌ریزی می شود از نکات مد نظر در زمینه تعامل دستگاه های اجرایی و مجموعه های فرهنگی بود که مورد بحث و گفتگو قرار گرفت .

استاندار لرستان در زمینه عملکرد دولت در استان ،گفت : در هفته دولت پروژه های عمرانی و اقتصادی استان با اعتباری نزدیک به ۱۰۰۰ میلیارد تومان کلنگ زنی یا افتتاح خواهند شد .

خادمی  خاطر نشان کرد: پروژه های عمرانی حدود ۷۵۰ میلیارد تومان و پروژه های اقتصادی و سرمایه‌گذاری استان نیز ۲۵۰ میلیارد تومان هزینه را از اعتبار ذکر شده به خود اختصاص داده است .

او بیان کرد: نسبت پروژه های افتتاحی در استان به طرح های کلنگ زنی بیشتر خواهد بود و در نظر داریم پروژه های نیمه تمام و اولویت دار را با پیگیری به اتمام برسانیم .

استاندار لرستان با بیان اینکه  سعی داریم در طول هفته دولت با حضور مسئولین در صدا و سیما جزئیات این فعالیت ها به مردم اطلاع رسانی شود، گفت:  بخشی از برنامه های دولت به دلیل محدودیت های ناشی از کرونا و قرار داشتن استان در شرایط هشدار، به شکل متفاوت از گذشته تشریح و تفسیر خواهد شد و نشست های خبری به منظور رعایت فاصله گذاری اجتماعی برگزار نمی گردد .

 

نظر شما