معاون استاندار اردبیل تاکید کرد:

برنامه ریزی برای برگزاری کلاس های درسی با رعایت پروتکل های بهداشتی

۱۳۹۹/۰۶/۰۲ - ۱۴:۰۲:۱۷
کد خبر: ۱۰۴۸۲۴۹
برنامه ریزی برای برگزاری کلاس های درسی با رعایت پروتکل های بهداشتی
معاون استاندار اردبیل گفت: باید برنامه ریزی های لازم برای مدیریت و برگزاری کلاس ها با رعایت پروتکل های بهداشتی به صورت حضوری انجام شود.

به گزارش برنا،بهروز ندایی در جلسه شورای آموزش و پرورش استان تصریح کرد: برگزاری کلاس ها به صورت حضوری در اولویت بوده و به لحاظ کیفیت آموزش از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی افزود: با بیان اینکه روند نزولی کرونا در استان آغاز شده ، اظهار امیدواری کرد تا زمان سال تحصیلی جدید وضعیت استان سفید شود.

وی گفت: در وضعیت سفید نیز لازم است اقدامات بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در مدارس در صورت برگزاری کلاس های حضوری اجرا شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل گفت: با توجه به تقاضای ثبت نام در برخی مدارس، لازم است شرایط ثبت نام در کلیه مدارس به صورت شفاف به والدین دانش آموزان اعلام شود.

وی با اشاره به اقدامات انجام گرفته در خصوص الکترونیکی کردن خرید کتاب و آموزش مجازی ،این برنامه ها را در وضعیت کنونی قابل تقدیر دانست.

مدیر کل آموزش و پرورش استان نیز در این جلسه با ارائه گزارش از اقدامات انجام گرفته در خصوص آموزش دانش آموزان در وضعیت کرونایی از برنامه ریزی برای آغاز سال تحصیلی جدید در وضعیت هوی مختلف خبر داد.

احمد ناصری افزود: برنامه های مختلف آموزشی برای ارائه دروس و آموزش ها در فضای مجازی اجرا شده و مورد استقبال والدین قرار گرفته است.

وی در ادامه با اشاره به حذف بخاری های نفتی از مدارس در کل استان گفت: سیستم گرمایشی ۵۱۹ مدرسه با هزار و ۳۶۹ کلاس درس با اعتبار ۱۴ میلیارد تومان توسط نوسازی و تجهیز مدارس از بخاری نفتی به گازی تغییر یافت.

ناصری افزود: همچنین در راستای تامین زیرساخت ها و فضای آموزشی ایمن ، استفاده از مدارس خشتی نیز پایان یافته و ساختمان های استاندارد احداث می شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز