استاندار لرستان:

افتتاح وکلنگ زنی ۶۱۱ طرح و پروژه اقتصادی و عمرانی در هفته دولت / شروع ۲۹ پروژه جدید

۱۳۹۹/۰۶/۰۳ - ۰۰:۴۷:۰۸
کد خبر: ۱۰۴۸۵۲۷
افتتاح وکلنگ زنی  ۶۱۱ طرح و پروژه اقتصادی و عمرانی در هفته دولت   / شروع   ۲۹ پروژه جدید
سید موسی خادمی گفت: رمز ماندگاری و پایداری خدمات شهیدان رجایی و باهنر در اذهان عمومی خدمت صادقانه بود.

به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان ؛ خادمی شامگاه امروز در گفت وگوی ویژه خبری در خصوص هفته دولت ضمن تشریح  برنامه های هفته دولت و ارائه گزارشی از روند خدمات و اقدامات دولت تدبیر و امید در استان لرستان ،اظهار کرد:  انجام خدمت به علاوه صادق بودن از صفات بارز شهیدان رجایی و باهنر بود. 

او افزود: این دو شهید بزرگوار قبل از انقلاب جزء مبارزین رژیم ستم شاهی و  پس از انقلاب نیز با تمام وجود در خدمت مردم بودند و جزء دولتمردان نمونه هستند که دولتمردی و دولت مداری ما با آنها فاصله دارد و باید سعی کنیم  خود را با آرمان‌های آن‌ها نزدیک کنیم.

خادمی با بیان اینکه شهیدان رجایی و باهنر فرصت مسئولیت را فرصت خدمت می دانستند، تصریح کرد :ما باید از این فرصت مسئولیت ،حداکثر استفاده را در جهت خدمت رسانی به مردم بکار گیریم و اگر کسی بخواهد کار را با نیت خدایی انجام دهد این کار از معبر و رهرو خدمت به خلق می گذرد.

او با بیان  اینکه جلب رضایت مردم جلب رضایت خداست ،یادآورشد:  نیت و هدف شهیدان رجایی و باهنر فقط جلب رضای خدا بود و  هفته دولت فرصت مغتنمی است که ویژگی های آن دو شهید را بررسی کنیم و خودمان را به آنها نزدیک سازیم.

استاندار لرستان ضمن ارائه گزارشی از طرح ها و پروژه های انجام شده و در دست اقدام  دولت در حوزه های اقتصادی، عمرانی، فرهنگی و اجتماعی شامل ؛ توسعه صنایع و واحد های اقتصادی ،سد سازی و تخصیص آب سدهای لرستان، پروژه‌های راه و شهرسازی ، ساماندهی حریم قلعه فلک الافلاک و گزارش بازسازی مناطق سیلزده و اقدامات پس از سیل پرداخت و با اشاره به وضعیت بیماری کرونا  در استان لرستان ضمن تقدیر از همکاری مردم گفت: باید تلاش کنیم  با فرهنگ سازی و تعامل مردم نجیب لرستان و رعایت بهداشت فردی و فاصله گذاری اجتماعی وعدم حضور در اجتماعات در کنترل شیوع بیماری کرونا اهتمام لازم را داشته باشیم.

 خادمی از  افتتاح یا کلنگ زنی 611طرح و پروژه اقتصادی و عمرانی در هفته دولت خبرداد و یادآورشد:   میزان اعتبار و حجم سرمایه گذاری این پروژه‌ها نزدیک به یک هزار  میلیارد تومان است.

 او با بیان اینکه 542طرح پروژه عمرانی است ،اضافه کرد: 69پروژه اقتصادی نیز با اعتبار 245میلیارد تومان افتتاح و کلنگ زنی مخواهد شد.

به گفته استاندار لرستان از شروع 29پروژه جدید با اعتبار 74 میلیارد تومان خبردادو گفت: بیش از 2200 پروژه نیمه تمام در لرستان  وجوددارد  که  تکمیل آنها به  اعتباری  بیش از  ده هزار میلیارد نیازاست.

او  همچنین  ضمن تسلیت و تعزیت ایام محرم مردم را به کسب بصیرت دینی و مطالعه فلسفه قیام آن حضرت در کنار عزاداری توأم با رعایت بهداشت فردی و رعایت پروتکل های بهداشتی دعوت کرد.

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز