معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران تاکید کرد:

اتمام محور ساری-تاکام موجب کاهش تلفات جاده‌ای می‌شود

۱۳۹۹/۰۶/۰۲ - ۲۳:۰۲:۴۲
کد خبر: ۱۰۴۸۷۴۱
اتمام محور ساری-تاکام موجب کاهش تلفات جاده‌ای می‌شود
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران گفت: جاده ساری- تاکام یکی از محورهای مهم استان است که می‌بایست روند اتمام این پروژه، تسریع یابد.

به گزارش خبرگزاری برنا از ساری؛ مهدی رازجویان در جلسه بررسی مشکلات جاده ساری- تاکام که با حضور علی بابایی‌کارنامی، نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی، فرماندار ساری، مدیران کل دستگاه‌های اجرایی و پیمانکار مربوطه برگزار شد، اظهار داشت: اتمام این پروژه از اولویت‌های اصلی دولت است زیرا با اینکار آمار تصادفات و تلفات جانی کاهش می‌یابد.

رازجویان در این جلسه با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، افزود: هفته دولت فرصتی است تا ضمن اطلاع‌رسانی خدمات دولت، روند اتمام پروژه‌های عمرانی نیز تسریع یابد.

معاون استاندار مازندران با بیان اینکه در بحث اتمام یک پروژه باید منافع دولت، مردم و پیمانکار با هم دیده شود، تصریح کرد: به‌رغم مشکلات اقتصادی، در چند سال اخیر پروژه محور ساری- تاکام سرعت چندبرابری گرفته است.

رازجویان تامین منابع مالی و کمبود مصالح را از مهمترین موانع پیش‌روی محور ساری- تاکام دانست و افزود: شرکت آب منطقه‌ای نسبت به تهیه مصالح با پیمانکاران این محور همکاری داشته باشد.

وی ادامه داد: همه‌ دستگاه‌ها باید نسبت به جان مردم احساس مسئولیت داشته باشند.

photo_2020-08-24_11-55-14

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز