نماینده مردم یزد و اشکذر:

مسئولان برای رفع مشکلات معلمان برنامه ریزی کنند

۱۳۹۹/۰۶/۰۳ - ۱۵:۱۱:۳۰
کد خبر: ۱۰۴۸۹۳۳
مسئولان برای رفع مشکلات معلمان برنامه ریزی کنند
رئیس کمیسیون امور داخلی کشور گفت: امروز معلمان گلایه‌های زیادی در ارتباط با وضعیت کاری و معیشتی خود دارند و مسئولان باید برای رفع این مشکلات برنامه ریزی کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ "محمدصالح جوکار" نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی در دیدار با رئیس دانشگاه فرهنگیان استان یزد با اشاره به اینکه آموزش و پرورش در جامعه از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است، اظهار داشت: آموزش و پرورش باید دارای برنامه دقیق و منظم باشد و برای آن هزینه کند.

وی افزود: قطعا هزینه برای آموزش و پرورش جزو سرمایه‌های آینده ما محسوب می‌شود و محصول نهایی آن افرادی هستند که قرار است مدیریت آینده کشور را برعهده داشته باشند.

نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: در آموزش و پرورش هم معلم یکی از مهمترین ارکان است و اگر آن را از این نهاد بگیریم، هیچ چیزی باقی نمی‌ماند.

جوکار ادامه داد: با توجه به این موضوع، فرآیندی که برای تربیت معلم در نظر گرفته می‌شود از اهمیت بسیار بالایی برخودار است و مسئولان باید تمام تلاش خود را برای تربیت نیرو‌های کارآمد و توانمند برای این شغل به کار گیرند.

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شورا‌های مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه امروز معلمان گلایه‌های زیادی در ارتباط با وضعیت کاری و معیشتی خود دارند و مسئولان باید برای رفع این مشکلات برنامه ریزی کنند، گفت: معلم نباید در فعالیت خود نارضایتی داشته باشد چرا که این نارضایتی قطعا بر کار او تاثیرگذار است و می‌تواند از کیفیت کار او بکاهد.

وی به نقش دانشگاه فرهنگیان در بهبود کیفیت فعالیت معلمان اشاره کرد و افزود: هرچه بتوانیم در بحث کیفی سازی دوره‌های تربیت معلم کار کنیم ارزش بسیار بالایی برخوردار است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز